Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-20@02:29:34 GMT

تغییرات جدید فرهاد مجیدی مقابل پارس جنوبی!+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۲۰۰۷

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، اگرچه بازگشت سیاوش یزدانی و عارف غلامی از مصدومیت در تعطیلات طولانی مدت فوتبال به خاطر شیوع کرونا خبر خوبی برای استقلالی‌ها محسوب می‌شد اما حالا اتفاقاتی رخ داده که فرهاد مجیدی هنوز نتوانسته در ترکیب تیمش و به خصوص خط دفاع به ثبات برسد.

 

بعد از شروع دوباره لیگ برتر کادر فنی استقلال برای دیدار با فولاد خوزستان روزبه چشمی، سیاوش یزدانی و عارف غلامی را در خط دفاعی به میدان فرستاد اما اخراج غلامی و محرومیت او سبب شد تا مجیدی برای بازی با سایپا خط دفاعش را تغییر بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس در بازی قبل مثلث یزدانی، چشمی و محمد دانشگر در خط دفاعی شکل گرفت.

 

در اواخر مسابقه با سایپا اما مصدومیت سیاوش یزدانی پیش آمد و حالا مشخص شده این مدافع باتجربه در دیدار با پارس جنوبی غایب خواهد بود. به این ترتیب مجیدی مجبور خواهد شد برای دیدار هفته بیست و سوم بازهم خط دفاع تیمش را تغییر بدهد.

 

با توجه به شرایط موجود به نظر می‌رسد باید شاهد بازگشت عارف غلامی به خط دفاعی بود تا او در کنار دانشگر و چشمی 3 بازیکن تدافعی استقلال را مقابل پارس جنوبی تشکیل بدهند.

 
دیدار دو تیم یکشنبه شب در جم برگزار خواهد شد.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مجیدی بازیکن ورزشی استقلال ورزش فوتبال جام نیوز عکس فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۲۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس

فاطمه غلامی، هوادار ۲۷ ساله فوتبال و پرسپولیس که از یک معلولیت مادرزادی خاص در ستون فقرات رنج می‌برد و پیش از این نیز در تمرین تیم مورد علاقه‌اش حضور یافته بود، ظهر دیروز همراه پدر و مادرش به دفتر کار علی دایی رفت و مورد استقبال گرم شهریار فوتبال ایران قرار گرفت.

در این ملاقات صمیمی، این هوادار با هیجانی خاص از آرزوی خود که دیدار مستقیم با علی دایی بود صحبت کرد و با توضیحاتی که داد، چهره جهانی فوتبال ایران را در جریان مسائل خود گذاشت.

علی دایی که کارهای خیریه و دیدار با اقشار مردم را همیشه در برنامه‌هایش دارد، از وی خواست آن‌چه که احساس می‌کند می‌تواند به بهبود شرایط جسمانی‌اش کمک کند را به زبان بیاورد تا بتواند در جهت انجام‌شان تلاش کند.

دایی با حوصله و تمرکز زیاد، همه توضیحات این خانم غلامی و خانواده اش را شنید و نکاتی یادداشت کرد تا بتواند با متخصص صحبت کند.

شهریار فوتبال ایران هنگام خداحافظی به این هوادار توان‌یاب گفت؛ قدر والدین خودت و زحمات آنها را بدان. دست مادرت را همیشه ببوس. پدر و مادر همه چیز ما هستند.

علی دایی که با رفتارهای اجتماعی و اقدامات خیرخواهانه‌اش به شدت نزد مردم محبوب شده است، با این جملات بار دیگر عمق عواطف خود به مادر و جایگاه والای او را نشان داد.

پیش از این دیدار، فاطمه غلامی با مساعدت افشین پیروانی در تمرین پرسپولیس حاضر شده بود که مورد استقبال یحیی گل‌محمدی و بازیکنان این تیم قرار گرفته بود.

 

دیگر خبرها

  • تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
  • مدافع جوان و نمایش بی نقص در وطنی
  • (ویدیو) کنایه فرهاد مجیدی به نکونام با آهنگ تتلو!
  • (عکس) دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)
  • به این زوج دفاعی سپاهان عادت کنید
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی