Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@20:48:37 GMT

مهمان جمعه شب برنامه دورهمی کیست؟

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۲۰۳۳

مهمان جمعه شب برنامه دورهمی کیست؟

امیرحسین قهرایی مهمان برنامه امشب (۱۳ تیر) دورهمی است. او متولد سال ۱۳۳۲ در اصفهان ایران و فارق التحصیل رشته فیلمسازی و کارگردانی از انگلستان در سال ۱۹۷۷ از همان ابتدای شروع کار به عنوان کارگردان در صدا و سیما علاقه به ساختن فیلم‌های کمدی داشت.

سریال علی کوچولی و چاق و لاغر از جمله کارهای او پیش از اقدام به ساخت دوربین مخفی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا بالا خره در سال ۱۳۷۰ نگارش و کارگردانی و تولید اولین برنامه‌های دوربین مخفی خود با همکاری بیژن بیرنگ و مسعود رسام را آغاز کرد.

شوخی با ستارگان یک دوربین مخفی چهار قسمتی بود که در سال ۱۳۹۲ منتشر شد. این برنامه توسط قهرایی که از اولین سازندگان دوربین مخفی در ایران است ساخته شد.

برنامه دورهمی با حضور امیرحسین قهرایی و اجرای مهران مدیری از ساعت ۲۳ پخش خواهد شد. همچنین بازپخش این برنامه روز بعد ساعت ۱۱ و ۱۷ خواهد بود.

برچسب‌ها صدا و سیما تلویزیون مهران مدیری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صدا و سیما تلویزیون مهران مدیری صدا و سیما تلویزیون مهران مدیری دوربین مخفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام‌دوست حدود ۳۰ سال پیش (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام‌دوست ۲۹ سال پیش! (فیلم) خاطره تلخ ژیلا صادقی از «دورهمی» مهران مدیری (فیلم) هدیه دور از انتظار سامان احتشامی برای مهران مدیری (فیلم)

دیگر خبرها