Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-24@01:25:57 GMT

نفت ارزان شد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۲۰۷۳

خرداد: پس از اعلام وزیر انرژی روسیه مبنی بر اینک توافق کاهش ۲۳ درصدی تولید نفت در ماه آتی تمدید نمی‌شود، نفت در واکنش به مازاد عرضه، ارزان شد.
به گزارش خرداد ،قیمت نفت این روزها به هر خبری که در خصوص عرضه و تقاضا مطرح می شود واکنش نشان می‌دهد. یک روز به دنبال کاهش ذخیره‌سازی‌ها در جهان بالا می‌رود و روز دیگر با احتمال شیوع گسترده‌تر کرونا و بازگشت محدودیت‌ها پایین می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروز نیز قیمت‌ها در این بازار به صحبت‌های الکساندر نواک وزیر انرژی روسیه واکنش نشان داد.نواک شب گذشته اعلام کرد که اوپک و کشورهای هم پیمان قصد ندارند سطح کاهش ۲۳ درصدی تولید نفت را بعد از ژوییه تمدید کنند و تولید آنـها افزایش خواهد داشت.
این موضوع در حالی مطرح می‌شود که بر خلاف انتظارها، شیوع کرونا در تابستان کاهش نیافت و این موضوع می‌تواند به بازگشت محدودیت‌ها و کاهش تقاضا برای انرژی در جهان منجر شود.موضوعی که شکاف عرضه و تقاضا در جهان را عمیق‌تر خواهد کرد.
با توجه به آن، نفت برنت امروز  ۰.۷ درصد پایین آمد و ۴۲ دلار و ۸۴ سنت قیمت خورد.نفت شاخص آمریکا نیز با کاهشی ۰.۷۴ درصدی به ۴۰ دلار و ۳۵ سنت در هر بشکه رسید.کارشناسان بازار نفت معتقدند گرچه قیمت‌ها در این بازار پرنوسان است اما در نیمه دوم سال ۲۰۲۰، قیمت نفت به کانال ۵۰ دلاری وارد می‌شود. برچسب ها: نفت

منبع: خرداد

کلیدواژه: نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا؛ احتمال افزایش شاخص کل بیشتر از کاهش

به گزارش خبرنگار مهر با افزایش نسبی تقاضا در دقایق میانی و پایانی بازارِ امروز در گروه خودرویی‌ها، می‌توان منتظر اتفاقات خوبی در بازار سهام در روز آینده باشیم. با این وجود همچنان ترس و فشار فروش در بازارِ امروز دیده شد. همین موضوع منجر به منفی شدن شاخص کل و قرار گرفتن ۳۰۴ نماد در محدوده منفی، شد.

با توجه به این اتفاقات، به نظر می‌رسد که فشار فروشِ امروز در معاملات فردا کمی از شدت آن کاسته شود. با این حال، امید می‌رود که در ادامه، تقاضا در بازار تقویت شود. همچنین پیش‌بینی می‌شود فردا روز مثبت و متعادلی را در بازار سرمایه را شاهد باشیم.

کد خبر 6086539 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • فردا؛ احتمال افزایش شاخص کل بیشتر از کاهش
  • قیمت طلا و سکه امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خودروهای برقی چینی ارزان شد
  • پیام «وعده صادق» به قیمت نفت در بازارهای جهانی
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان
  • قیمت طلا و سکه امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • همه چیز در مورد گران‌ترین و ارزان‌ترین جت‌های شخصی
  • ماجرای افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس / خریداران چه کنند؟