Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان فیلم کوتاه «نگهبان» که به کارگردانی محمود نوری در سال ۱۳۹۶ ساخته شده، سوم مرداد ماه سال جاری در دومین جشنوارۀ بهترین فیلم کوتاه آمریکای لاتین به نمایش در می‌آید.

محمود نوری، کارگردان این فیلم در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هدفم برای ساخت «نگهبان» نشان دادن تأثیر جامعه و محیط پیرامون بر ذهن کودک امروزی و نیز واکنشی است که او در این شرایط از خود نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به موضوع فیلم «نگهبان» ادامه داد: این فیلم روایتگر داستان دختری است که تصور می‌کند هدیه مادربزرگ از او در برابر خطرات مختلف محافظت می‌کند، اما به مرور درمی‌یابد که بین تصورات او و واقعیت موجود فاصلۀ بسیاری وجود دارد.

این کارگردان، تصریح کرد: «نگهبان» به تهیه کنندگی شهرداری اصفهان در سال ۱۳۹۶ ساخته شده و انجمن سینمای جوان اصفهان نیز مجری طرح آن بوده است. اولین حضور بین‌المللی این فیلم در جشنوارۀ flick fair آمریکا بود و اکنون نیز شاهد راه‌یابی آن به جشنوارۀ Best of latin America short film هستیم.

نوری با اشاره به عوامل این فیلم گفت: سیاوش مزروعی به عنوان مدیر فیلمبرداری، مجید کریمیان به عنوان  مدیر صدابرداری، علی کاظمی به عنوان صدا بردار، حسین قورچیان به عنوان صداگذار و شبنم پایندان و پارمیدا تهرانی به عنوان بازیگر در تولید فیلم «نگهبان» با ما همکاری داشتند. مشاور پروژۀ آن نیز مرحوم مرتضی نیک پایان بود.

دومین جشنواره Best of latin America short film سوم مرداد ماه ۱۳۹۹ در کالیفرنیای آمریکا برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۲۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت قرمز جهان به پورشه رسید

پورشه از افت چهار درصدی تحویل در سه ماهه اول خبر داد.

به گزارش ایسنا، این شرکت با اشاره به بازار چالش‌برانگیز چین و تاخیر در تحویل کالاهای گمرکی در آمریکای شمالی اعلام کرد، پورشه، سازنده خودروهای اسپورت در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ نسبت به سال ۲۰۲۳، چهار درصد خودروهای کمتری را در سطح جهان تحویل داده است.

پورشه اعلام کرد که تحویل جهانی ۷۷ هزار و ۶۴۰ خودرو در سراسر جهان بود که در چین و آمریکای شمالی به ترتیب ۲۴ و ۲۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.  

طبق گزارش رویترز، تحویل در آلمان، ۳۷ درصد افزایش یافت و به ۱۱ هزار و ۲۷۴ دستگاه رسید. پورشه در همین مدت ۱۶ هزار و ۳۴۰ دستگاه در چین و ۱۵ هزار و ۸۷ دستگاه در آمریکای شمالی تحویل داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «آنیتا ...» بهترین کلیولند شد/ «رد پا» در ایتالیا
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» بهترین انیمیشن کوتاه کلیولند شد/ واجد شرایط رقابت در اسکار
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» بهترین انیمیشن کوتاه کلیولند شد
  • تقویت مهارت‌های پزشکی با کتاب‌های لاتین پزشکی
  • فولکس‌ واگن صعود کرد
  • ابن رشد؛ فیلسوف مسلمانی که در اروپا غوغا به پا کرد (+عکس)
  • فولکس‌واگن صعود کرد
  • کارت قرمز جهان به پورشه رسید
  • واکنش کشور‌های آمریکای لاتین به حمله ایران
  • واکنش کشورهای آمریکای لاتین به حمله ایران به رژیم صهیونیستی