Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۱۰ میلیون و ۹۹۱ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور آمریکا در ۲۴ ساعت گذشته با ثبت ۵۷ هزار مبتلای جدید، رکورد تازه‌ای از خود به جای گذاشت! - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه 10 میلیون و 991 هزار و 872 نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید 19) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، 524 هزار و 176 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان تاکنون 6 میلیون و 150 هزار و 606 نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش 57 هزار و 236 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 2 میلیون و 837 هزار و 189 مبتلا رسیده است؛ تاکنون 131 هزار و 485 آمریکایی مبتلا به کووید19 در این کشور جان خود را از دست داده‌‌اند.

کشور برزیل بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش 47 هزار و 984 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع یک میلیون و 501 هزار و 353 مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد 61 هزار و 990 نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور روسیه به‌ عنوان سومین کشور جهان، با افزایش 6 هزار و 760 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 661 هزار و 165 مبتلا رسیده است؛ تاکنون 9 هزار و 683 روسی جان خود را از دست داده‌اند.

کشورهای هند، اسپانیا، پرو، شیلی و انگلیس نیز به ترتیب با 627 هزار و 168، 297 هزار و 183، 292 هزار و 4، 284 هزار و 541 و 283 هزار و 757 مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای ایتالیا با 240 هزار و 961 و مکزیک با 238 هزار و 511 مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، برزیل و روسیه به ‌‌ترتیب با یک میلیون و 191 هزار و 91، 916 هزار و 147 و 428 هزار و 978 بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به 3 ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

تلاش برای آزمایش داروی جلوگیری از لخته‌شدن خون مبتلایان کروناادعای محققان انگلیسی: واکسن کرونا تا بهار سال آینده تولید می‌شود!

انتهای پیام/

R1545/P/S2,24/CT10 واژه های کاربردی مرتبط قاره آمریکا ویروس کرونا بیشتر بخوانید... آخرین آمار ابتلای به ویروس کرونا در ترکیه/فاصله اجتماعی به صفر رسیده است کیم جونگ اون: موفق به مهار ویروس کرونا شده‌ایم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاره آمریکا ویروس کرونا آمریکا ویروس کرونا ویروس کرونا دست داده آخرین آمار ساعت گذشته جان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۲۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۹ فروردين

ایتنا - بیت‌کوین بعد از مدتی نزول اندکی افزایش یافت.
بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۳.۳۸ درصد افزایش یافته است و در زمان نگارش این مطلب به ۶۴هزار و ۱۹۶.۳۸ دلار معامله می‌شود که این رقم ۷.۰۹ درصد کمتر از هفته گذشته است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، دومین توکن محبوب، اتریوم، نسبت به دیروز سه درصد افزایش یافته و به ۳۱۱۹.۸۱ دلار معامله می‌شود و نسبت به هفته گذشته ۱۱.۳۰ درصد کاهش یافته است.
ارزش بازار بیت‌کوین و اتریوم به ترتیب ۱۲۶۲ و ۳۷۳ میلیارد دلار است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۲ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۱.۷۸ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۴.۲۵ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۱۰ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۹۵.۶۲ میلیارد دلار است که ۱۹.۲۸ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۷.۳۲ میلیارد دلار است که  ۷.۶۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۹۰.۰۹ میلیارد دلار است که ۹۴.۲۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی
این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت‌کوین
قیمت: ۶۳ هزار و  ۹۰۶.۷۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۸۵ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۷.۵۸ درصد کاهش
۲- اتریوم
قیمت: ۳۰۹۲.۳۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۲۲ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۲.۵۶ درصد کاهش
۳- تتر
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۵ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۴ درصد افزایش
۴- بایننس کوین
قیمت: ۵۴۲.۹۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۲ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۶.۷۱ درصد کاهش
۵-  سولانا
قیمت: ۱۴۰.۱۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۲۵ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۸.۴۵ درصد کاهش
۶- یو اس دی کوین
قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد کاهش
۷-  ریپل
قیمت: ۰.۴۹۸۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۹۵ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱۸.۴۰ درصد کاهش
۸ – تون کوین
قیمت: ۶.۵۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۲.۸۹ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۲.۰۵ درصد کاهش
۹- دوج کوین
قیمت: ۰.۱۵۶۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۰.۸۹ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۷.۹۷ درصد کاهش
۱۰-  کاردانو
قیمت: ۰.۴۵۹۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۳ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۲۱.۸۲ درصد کاهش

دیگر خبرها

  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۹ فروردين
  • بسترسازی «شی» در مسیر نظم چینی
  • آمار بیکاری در انگلیس رکورد زد
  • برگه تقلب رئیس جمهور آمریکا لو رفت | سندی برای ابتلای جو بایدن به ‌آلزایمر! | عکس
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • پشت‌پرده واردات ۶۰۰ هزار لپ‌تاپ به ایران
  • جهان در ۴۸ ساعت گذشته بر تنش‌ها در خاورمیانه متمرکز شده است