Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات جایزه بزرگ شطرنج سرعتی بانوان فیده به میزبانی سایت چس دات کام پیگیری شد و سارا خادم‌الشریعه به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، مسابقات جایزه بزرگ شطرنج سرعتی بانوان فیده به میزبانی سایت چس دات کام پیگیری شد و سارا خادم‌الشریعه در دومین بازی خود توانست مقابل الگا گریا از روسیه به برتری برسد و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانوی شطرنج‌باز کشورمان در مرحله اول این مسابقات موفق شده بود ایرینا کراش آمریکایی را از پیش رو بردارد.

خادم‌الشریعه برای صعود به فینال مقابل آنا اوشنینا دیگر شطرنج‌باز مطرح جهان از اوکراین قرار می‌گیرد.

پرهام مقصودلو دیگر شطرنج‌باز کشورمان در پنجمین دوره Speed Chess Grand Prix که به میزبانی سایت چِس دات کام درحال برگزاری است با کسب مقام پنجمی و قرارگیری در بین 8 بازیکن برتر راهی مرحله حذفی شد که در این مرحله با قبول شکست در برابر «هایک مارتیرسیان» ارمنستانی از صعود به مرحله بعدی بازماند.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: شطرنج پرهام مقصودلو سارا خادم الشریعه خادم الشریعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۲۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم ملی فوتسال کشورمان که صعود خود را به مرحله دوم جام ملت های آسیا قطعی کرده است در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا تایلند ۲۰۲۴ با پیروزی چها بر صفر برابر کویت به عنوان تیم اول از گروه D به مرحله بعدی صعود کرد.

تیم ایران که در این دیدار با ترکیب سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی مقابل حریف خود صف‌آرایی کرده بود بازی را با حملات پر دامنه آغاز کرد و در دقیقه ۸ بازی با نفوذ زیبای علی اکرمی و ضربه او که به مدافع برخورد کرد به گل اول دست یافت. 

در دقیقه ۱۶ بازی باز هم فشار ایران و دفاع بسته کویت باعث شد که شلیک سالار آقاپور بعد از برخورد به مدافع کویتی به گل تبدیل شود.

در حالیکه تنها دو ثانیه از پایان نیمه اول باقی مانده بود، سعید احمدعباسی با توپ‌ربایی زیرکانه از میانه میدان دروازه کویت را گشود تا شاگردان شمسایی با پیروزی سه بر صفر به رختکن بروند.

در حالیکه ۱۳ دقیقه از نیمه دوم بازی گذشته بود با اعلام ضربه پنالتی به سود ایران سعید احمدعباسی گل دوم خود و گل چهارم ایران را به ثمر رساند تا بازی با همین نتیجه به سود ایران به پایان برسد و شاگردان شمسایی با کسب ۹ امتیاز و قرار گرفتن در صدر جدول گروه D مسابقات به دور بعد راه یابند.

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا می‌رود. دیدار دو تیم ساعت ۱۲:۳۰ چهارشنبه هفته جاری پنجم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • افغانستان از جام ملت های آسیا حذف شد
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس
  • تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی ملت‌های آسیا
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات