Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در یک نظرسنجی از مخاطبان خود خواسته  تا به بهترین گل بازیکنان آسیایی که در تاریخ رقابت های جام جهانی به ثمر رسانده اند، رای دهند.

گل مهدی مهدوی کیا بازیکن تیم ملی فوتبال ایران به آمریکا در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه در این نظرسنجی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقبای مهدوی کیا برای کسب عنوان بهترین گل تاریخ بازیکنان آسیایی در رقابت های جام جهانی به شرح زیر است:

گل فصیل الدخیل بازیکن کویت به چکسلواکی در جام جهانی ۱۹۸۲ گل هانگبو کان بازیکن کره جنوبی به اسپانیا در جام جهانی ۱۹۹۰ گل فهد القشیان بازیکن عربستان سعودی به سوئد در جام جهانی ۱۹۹۴  گل جانگ هان بازیکن کره جنوبی به توگو در جام جهانی ۲۰۰۶ گل بریت هولمن بازیکن استرالیا به صربستان در جام جهانی ۲۰۱۰ گل یاشیتو اندو بازیکن ژاپن به دانمارک در جام جهانی ۲۰۱۰ گل پارک جی سونگ بازیکن کره جنوبی به یونان در جام جهانی ۲۰۱۰  گل کیسوکه هوندا بازیکن ژاپن به ساحل عاج در جام جهانی ۲۰۱۴  گل سون هیونگ مین بازیکن کره جنوبی به مکزیک در جام جهانی ۲۰۱۸

برای رای دادن به گل مهدوی کیا می توانید (اینجا) کلیک کنید.

بیشتر بخوانید

۱۱ ستاره لیگ برتری که دستشان به جام نرسید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهدی مهدوی کیا تیم ملی فوتبال ایران بازیکن کره جنوبی جام جهانی مهدوی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم گفت: طلاب و روحانیت باید برای مردم و در کنار مردم باشند و نسبت به مطالعه تاریخ دفاع مقدس و تبیین آن در میان آحاد جامعه اهتمام داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام سیدحسن اکبری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در سومین همایش خاطره گویی کارمندان ایثارگر مرکز مدیریت حوزه های علمیه که در مدرسه امام کاظم (ع) قم برگزار شد، با ذکر خاطره ای از شهید قدوسی انقلاب اسلامی را بین الحرمین توصیف کرد و گفت: این انقلاب بین حکومت پیامبر اکرم (ص) و حکومت جهانی مهدی موعود (عج) قرار دارد، لذا باید برای رسیدن به حکومت عدل گستر مهدوی روحانیت با مردم، در کنار مردم و برای مردم باشد و با جهاد تبیین خود انسانیت را به سوی عصر ظهور راهنمایی کند.

وی به ذکر خاطراتی از جنگ پرداخت و افزود: در منطقه ای از دهلران منطقه امنی آماده شده بود تا آن دسته از طلاب که به منطقه جنگی می آمدند در دو مقطع زمانی به ادامه تحصیل هم بپردارند، زیرا یک روحانی به سین سواد هم در کنار سین سلامت نفس و سین سیادت و آقایی نیاز دارد.

حجت الاسلام اکبری انقلاب را بین حکومت پیامبر خاتم(ص) و حکومت مهدوی برشمرد و گفت: روحانیت باید برای مردم و در کنار مردم باشد و نسبت به مطالعه تاریخ دفاع مقدس و تبیین آن در میان آحاد جامعه اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/

   

دیگر خبرها

  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس