Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@16:45:08 GMT

مهدی طارمی دوباره روی جلد روزنامه! +عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۲۳۷۳

مهدی طارمی دوباره روی جلد روزنامه! +عکس

صراط: موضوعی که برای مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم ریوآوه پرتغال قطعی به نظر می‌رسد انتقال بزرگ او به یک تیم دیگر برای فصل آینده است. طارمی در اولین فصل حضورش در فوتبال اروپا، موفق شده در لیگ برتر پرتغال در ۲۹ بازی، ۱۳ گل به ثمر برساند و یکی از عوامل اصلی موفقیت تیمش و صعود به رده پنجم جدول باشد.

طارمی که از همان بازی‌های ابتدایی در ترکیب ریوآوه یک مهاجم گلزن نشان داد، مورد توجه تیم‌های بزرگتری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی ریوآوه چند روز پیش مدعی شده سه تیم بنفیکا، پورتو و اسپورتینگ لیسبون از پرتغال خواهان طارمی هستند. او تاکید کرد این مهاجم ایرانی از اسپانیا، انگلیس و فرانسه هم پیشنهاداتی دارد.

روزنامه رکورد پرتغال در شماره امروز خود، یکبار دیگر مهدی طارمی را روی جلد خود برده و تیتر و خبر اصلی خود را به این بازیکن ایرانی در کنار یک دروازه بان دیگر اختصاص داده است.

رکورد اعلام کرد قرارداد بنفیکا با «هلتون» دروازه بان مدنظر این تیم بعد از بازی با تیم بواویستا نهایی خواهد شد و این تیم با ریوآوه برای جذب مهدی طارمی هم توافق کرده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ورزش فوتبال مهدی طارمی مهاجم ایرانی صراط نیوز مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۲۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی

تیم فوتبال پورتو با پاس گل مهدی طارمی ۳ امتیازی بازی خارج از خانه را به دست آورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پورتو در هفته سی‌اُم لیگ برتر پرتغال امشب (یکشنبه) در خانه کاساپیا پیروزی 2 بر یک را رقم زد.

گالنو (31) و نیکو گونزالس (56 روی پاس مهدی طارمی) گل‌های پورتو را به نام خود ثبت کردند. گل کاساپیا را نیز نونو موریرا در دقیقه 37 زد.

کونسیسائو: طارمی حالا همان بازیکنی است که همیشه بود

مهدی طارمی که در ترکیب اصلی پورتو به میدان رفته بود، دقیقه 85 تعویض شد.

تیم فوتبال پورتو در جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال پس از تیم‌های اسپورتینگ لیسبون (77 امتیاز) و بنفیکا (70 امتیاز) با 62 امتیاز سوم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • درخشش دوباره طارمی؛ بازگشت ستاره ایرانی به اوج
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • ستاره ایرانی همچنان می‌درخشد | پاس گل طارمی در شب پیروزی پورتو
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی
  • ۳ امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی
  • هفته سی‌ام لیگ پرتغال؛ پورتو با پاس گل طارمی برد
  • برد پورتو با پاس گل طارمی
  • پاس گل مهدی طارمی مقابل کاساپیا (کاساپیا 1-2 پورتو)