Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر اعلام کرد: به منظور حفظ سلامتی مردم و همراهی با نیروهای پزشکی ودرمان استان و تایید نماینده آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان نماز‌ جمعه امروز (۱۳ تیر) در هیچ نقطه‌ای از استان برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از وقفه‌ای که از نهم اسفند ۹۸ به علت شیوع کرونا در اقامه نماز جمعه به وجود آمد،  از نوزدهم اردیبهشت برگزاری این آیین در برخی نقاط استان بوشهر از سر گرفته شد.

اما از ۲۳ خرداد تا کنون به علت شیوع کرونا اقامه نماز جمعه باز متوقف شد.

در استان بوشهر در ۲۵ شهر نماز جمعه اقامه می‌شود که پس از مجوز ستاد ملی کرونا، نوزدهم اردیبهشت این آیین در پنج شهر شامل دیر، آبدان و بردخون در شهرستان دیر و خورموج و کاکی در شهرستان دشتی برگزار شد.

سپس دوم خرداد دو شهر اهرم و دلوار در شهرستان تنگستان و شانزدهم خرداد، ۶ شهر دیگر شامل دیلم، امام حسن، گناوه، ریگ، کنگان و سیراف به شهرهای برگزار کننده نماز جمعه افزوده شدند.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه مصلای جمعه امام جمعه شیوع کرونا نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر چهارمین مقصد گردشگران نوروزی شد

ایسنا/بوشهر مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: بوشهر چهارمین مقصد گردشگران نوروزی در فروردین ۱۴۰۳شد.

 اسماعیل سجادی منش روز چهارشنبه درگفت وگوباخبرنگاران افزود: جدیدترین آمارهای رسمی که امروز به استان ها اعلام شده نشان می دهد که بوشهر جزو چهار استان برتر گردش‌پذیر کشور در پایان روز هفتم فروردین ماه ۱۴۰۳ بوده است.

وی اضافه کرد:استان اول کشور در بخش پذیرش گردشگران نوروزی طی هفته اول سال جاری، مازندران با حضور چهار میلیون نفر گردشگر بوده در حالی که استان بوشهر با حضور سه میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

به گفته وی پیش بینی می شود با وجود تعطیلات پیشرو و ایام عید سعید فطر، در موجی جدید میزان ورود گردشگران به استان بوشهر افزایش یافته و این استان را جزو ۲ استان برتر کشور در فروردین ماه امسال قرار دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برپایی سه میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • پیکر شهید «بهروز واحدی» جمعه در کرج تشییع و تدفین می‌شود
  • بوشهر چهارمین مقصد گردشگران نوروزی شد
  • گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند