Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@19:10:06 GMT

بازداشت گروهک مأمور شده توسط اسرائیل در غزه

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۲۴۶۴

بازداشت گروهک مأمور شده توسط اسرائیل در غزه

وزارت داخلی در نوار غزه بامداد امروز (جمعه) اعلام کرد که توانسته است یک گروهک هدایت شده از سوی اسرائیل را در حالی که اقدام به کارهای خرابکارانه علیه نیروهای مقاومت می‌کرد، بازداشت کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از القدس العربی، در بیانیه وزارت داخلی نوار غزه آمده است که دستگاه‌های امنیتی تحرکات مشکوک تعدادی از افراد را طی روزهای گذشته رصد کرده و تحقیقات فشرده را آغاز کردند و این افراد را تعقیب کرده که بعد از عملیات امنیتی چند روزه به بازداشت آنها انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه تاکید شده است که دستگاه‌های امنیتی در غزه تجهیزاتی که این افراد در انجام ماموریت‌هایشان در داخل نوار غزه استفاده می‌کردند و نیز مبالغی را که به عنوان پاداش از سوی رژیم اشغالگر دریافت کرده بودند، مصادره کردند.

طبق این بیانیه، در تحقیقات اولیه از عناصر این گروه مشخص شد که آنها درصدد انجام اقدامات خرابکارانه دیگری علیه نیروهای مقاومت در روزهای آتی بودند که این امر با پیگیری مستقیم افسران سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی قرار بود انجام شود.

وزارت داخلی غزه اعلام کرد که دستگاه‌های امنیتی تحقیقات با عناصر این گروهک را ادامه خواهند داد و تدابیر قانونی را در آنها اتخاذ خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: غزه فلسطين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۲۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم

آفتاب‌‌نیوز :

وزارت دفاع آمریکا مدعی است که در این مرحله هیچ نشانه‌ای از آغاز هیچ نوع عملیات زمینی بزرگ رژیم صهیونیستی در شهر «رفح» وجود ندارد.

«پاتریک رایدر» سخنگوی پنتاگون شامگاه سه‌شنبه ادعا کرد: «ما در این مرحله از هیچ طرح قابل اجرا در رفح که با طرف آمریکایی در میان گذاشته شده باشد، آگاه نیستیم».

به نوشته وبگاه وزارت دفاع آمریکا، رایدر همچنین گفت که گروه‌های مقاومت عراقی روز گذشته برای اولین بار از تاریخ ۱۳ فوریه، دو حمله را علیه نظامیان این کشور در عراق و سوریه انجام دادند.

وی در این‌باره توضیح داد: «ما از دولت عراق می‌خواهیم که تمام اقدامات لازم را برای تضمین امنیت و دفاع از نیرو‌های آمریکایی در این کشور انجام دهد».

طبق این گزارش، سخنگوی پنتاگون مدعی شد: «اگر حملات شبه نظامیان ادامه یابد، ما در دفاع از نیرو‌های خود مانند گذشته تردید نخواهیم کرد».

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران!
  • معاون وزیر دفاع روسیه بازداشت شد
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • معاون وزیر دفاع روسیه به ظن دریافت رشوه بازداشت شد
  • بازداشت معاون وزیر دفاع روسیه
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • مخالفت نتانیاهو با جلسات ارزیابی اهداف تجاوز اسرائیل به غزه
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • تلاش ۲۰ کشور برای ممانعت از پاسخ ایران به اسرائیل | به اقدام متجاوزانه دیگر پاسخ قوی‌تر می‌دهیم | واکنش به حادثه امنیتی در سفارت ایران در فرانسه
  • شوخی عجیب تونی رودیگر با مأمور امنیتی ورزشگاه سوژه شد + ویدئو