Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

سرگرد زینی وند مقدم از احداث مسیری ۸۰۰ متری برای اتصال خیابان استاد معین به سی‌متری جی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرگرد مصطفی زینی‌وند مقدم رئیس اداره بررسی علائم و مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: در راستای اتصال خیابان استاد معین به خیابان سی متری جی، مسیری ۸۰۰ متری از حد فاصل خیابان شهید نوری نیارکی تا سی متری جی با عبور از اراضی پادگان جی در حال احداث است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره بررسی علائم و مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: این پروژه در حال حاضر حدود ۹۴ درصد پیشرفت داشته و قرار است در روز عید غدیر به بهره بردای برسد، تا موجب کاهش زمان و طول سفر در این محدوده شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: استاد معین سی متری جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۲۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف، پایان لایی‌کشی‌های موتورسیکلت‌های سنگین در پایتخت

سرکلانتر بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ، از توقیف دو موتورسیکلت سنگین که در بزرگراه ها در حال لایی کشیدن بودند؛ خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ صفر عبادی گفت: در رصد شبانه روزی پلیس از معابر و بزرگراه‌ها دو دستگاه موتورسیکلت سنگین در دو محور بزرگراهی مشغول لایی کشی و انجام حرکات مخاطره آمیز بودند؛ شناسایی شدند.

وی افزود: اولین موتورسیکلت، یک موتورسیکلت سنگین سوزوکی ۱۴۰۰ بود که در محدوده بزرگراه خرازی به شرق بوستان جوانمردان تردد می کرد. این موتورسیکلت با اجرای طرح مهار، توسط رئیس منطقه ۲۹ راهور توقیف شد.

سرکلانتر بزرگراه های پلیس راهور تهران بزرگ درباره توقیف دومین موتورسیکلت ادامه داد: همچنین موتورسیکلت سنگین سوزوکی ۱۰۰۰ سی سی نیز در محدوده تونل غزه به شرق، با طرح مهار توسط عوامل نامحسوس توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه این موتورسیکلت‌های برای خود راکبان و سایر شهروندان خطر دارند، افزود: لایی کشیدن و سرعت زیاد این دو موتورسیکلت سنگین، باعث ایجاد خطرات بسیاری می کرد؛ بنابراین بر اساس قانون با متخلفان برخورد و هر دو موتورسیکلت توقیف شدند.

عبادی گفت: پلیس به محض رویت و رصد این نوع موتورسیکلت‌های سنگینی که با لایی کشی و ایجاد سر و صدا نظم ترافیک را برهم می زنند و هیچ گونه مدارک و بیمه همراه ندارند؛ طبق قانون برخورد نموده و این موتورسیکلت ها را طبق قانون اعمال قانون و به پارکینگ منتقل می شود.

سرکلانتر بزرگراه های پلیس راهور تهران بزرگ از شهروندان تهرانی خواست که با مشاهده این نوع موتورسیکلت‌ها که باعث سلب آسایش عمومی می شوند حتما با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکری هاشمی: پلیس راهور از ورود موتور به پیاده رو ممانعت جدی کند | موانع فلزی در پیاده روها بازدارنده نیستند
  • ترافیک در پایتخت اما روان
  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت
  • فوت راننده موتورسیکلت در خیابان طیب اصفهان
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • خیابان صنعت شهر اندیشه پس از سال‌ها بازگشایی شد
  • ترافیک روان در معابر و بزرگراه‌های پایتخت
  • توقیف، پایان لایی‌کشی‌های موتورسیکلت‌های سنگین تهران
  • توقیف، پایان لایی‌کشی‌های موتورسیکلت‌های سنگین در پایتخت
  • ادامه اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌ها در سال جاری