Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@22:38:00 GMT

دانیال- پرسپولیس؛ چراغ سبز برای سرخپوش شدن

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۲۵۶۲

دانیال- پرسپولیس؛ چراغ سبز برای سرخپوش شدن

منابع آگاه خبر از قطعی شدن حضور دانیال اسماعیلی‌فر در پرسپولیس با توجه به شناخت یحیی گل محمدی از شاگرد خود می‌دهند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس برای فصل آینده به دنبال تقویت خود در برخی پست‌های موردنظر است و در این میان گفته می‌شود یکی از بازیکنانی که حضورش در فصل بیستم در ترکیب شاگردان یحیی گل محمدی قطعی شده، دانیال اسماعیلی فر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازیکن راست پای مازندرانی حال حاضر ذوب آهن که فصل گذشته برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی در تراکتور حضور یافته بود، مشتریان زیادی را در نقل و انتقالات زمستانی نیز پیش روی خود می‌دید که در نهایت با مخالفت باشگاه ذوب همراه شد. سپاهان، تراکتور، استقلال و پرسپولیس از جمله تیم‌هایی بودند که تمایل خود را به صورت کتبی و رسمی به ذوب آهن اعلام کردند که موضوع مبلغ رضایتنامه و در ادامه مخالفت باشگاه ذوب آهن مانع از این انتقال شد. این در حالی بود که حتی گفته می‌شد باشگاه سپاهان تمامی اقدامات لازم برای در اختیار گرفتن این ستاره تکنیکی و راست پا را در مذاکره با ذوب آهن و دانیل اسماعیلی فر نیز صورت داده و در یکقدمی جذب وی قرار دارد. 

 

 

 

 

اکنون اما شایعات نزدیک به واقعیت از جدی شدن مذاکره و حتی قول و قرارهای بین این بازیکن و یحیی گل محمدی برای فصل آینده و حضورش در پرسپولیس خبر می‌دهد. بازیکن ساروی حال حاضر ذوب آهن که سابقه همکاری با یحیی گل محمدی را در دو مقطع در تیم‌های ذوب آهن و تراکتور در کارنامه دارد، با توجه به شناختی که از سرمربی کنونی پرسپولیس دارد، گفته می‌شود چراغ سبز خود را برای این انتقال نشان داده و به دنبال این خواهد بود تا در لیگ بیستم کارش را در تهران و با پیراهن این تیم دنبال کند.

 

اسماعیلی فر که فوتبال خود را از تیم پیام صنعت آمل آغاز کرده و با پست تخصصی مدافع راست شناخته می‌شود، طی فصول اخیر با نمایش تکنیکی و هجومی خود توانسته توجه لیگ را جلب کند و گل‌های حساسی را نیز به ثمر رسانده و این موضوع باعث شده تا در پست وینگر نیز برای تراکتور و ذوب آهن به میدان برود. اکنون یحیی که برای تقویت سمت راست خود در فصل آینده به دنبال حضور در نقل و انتقالات است، دانیال اسماعیلی فر را برای این پست در نظر گرفته و باید دید در تابستان قادر خواهد بود او را از گزند مذاکره با دیگر تیم‌ها دور کرده و به جمع شاگردانش اضافه کند یا خیر.

دانیال اسماعیلی فر ذوب آهن اصفهان پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دانیال اسماعیلی فر ذوب آهن اصفهان پرسپولیس تهران دانیال اسماعیلی فر یحیی گل محمدی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک دوباره به پرسپولیس؛ یک ستاره دیگر مصدوم شد

 امید عالیشاه در دقایق ابتدایی بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت مصدوم شد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان در ورزشگاه تختی این شهر رفته است و خیلی زود توانست با درخشش دانیال اسماعیلی‌فر و امید عالیشاه دروازه این تیم را باز کند.

با این حال امید عالیشاه چند دقیقه بعد از دادن پاس گل به دانیال اسماعیلی‌فر به دلیل مصدومیت روی زمین افتاد و با باز کردن بازوبند کاپیتانی نشان داد دیگر نمی‌تواند به بازی ادامه دهد و بازیکنان پرسپولیس از نیمکت خواستند او را تعویض کنند.

به همین دلیل وحید امیری کاپیتان دوم پرسپولیس از دقیقه ۱۱ وارد زمین شد. باید دید میزان مصدومیت امید عالیشاه چقدر است. عالیشاه از زمین مسابقه با برانکارد بیرون برده شد و به نظر می‌رسد آسیب دیدگی جدی‌ای دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بعد از بیرانوند سارقان به امید عالیشاه زدند! بهترین بازیکن پرسپولیس قبل از دربی انتخاب شد

دیگر خبرها

  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • حرکت غیراخلاقی دانیال اسماعیلی‌فر پس از گل‌زنی
  • صدر جدول لیگ دست پرسپولیس است
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان / صدر تا اطلاع ثانوی سرخ
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/صدر تا اطلاع ثانوی سرخ
  • شوک دوباره به پرسپولیس؛ یک ستاره دیگر مصدوم شد
  • گل دانیال اسماعیلی‌فر به صنعت نفت (صنعت نفت 0-1 پرسپولیس)
  • گل برای پرسپولیس و جبران دانیال اسماعیلی‌فر
  • شوک به پرسپولیس: کاپیتان مصدوم شد
  • ترابی نه، عالیشاه به 5 رسید