Web Analytics Made Easy - Statcounter

احد جودی روز جمعه در جلسه ثبت وقایع حیاتی در شهرستان ملکان گفت: سال گذشته نرخ رشد جمعیت در آذربایجان شرقی یک درصد بود که متاسفانه این رقم امسال به ۸۵ صدم درصد رسیده است.

وی این آمار را نگران کننده خواند و افزود: اگر این روند ادامه داشته باشد، در آینده جمعیت فعال، پویا و جوان نخواهیم داشت .

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی ادامه داد:  کاهش جمعیت و داشتن فرزند کمتر، توطئه دشمنان و غرب برای کاهش جمعیت فعال کشور است و ضرورت دارد با تشویق و ترغیب جوانان به افزایش ازدواج بر فرزندآوری بیشتر نیز تاکید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جودی همچنین درباره وضع صدور کارت ملی هوشمند در استان گفت: ۸۵ درصد افراد واجد شرایط در آذربایجان شرقی کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند و علت تاخیر در صدور کارت های جدید، واردات تراشه کارت هوشمند از خارج و تحریم آن است.

فرماندار ملکان نیز در این جلسه بر لزوم استخراج به روز و دقیق آمار جمعیتی تاکید کرد و گفت: آمارگیری ۱۰ ساله و یا ۵ ساله برای امروز پاسخگو نیست.

صابر تقویمی همچنین وجود آمار متعدد در ادارات را غیراصولی و گاه منحرف کننده دانست و افزود: بعضی اوقات آمارها ارائه شده در ادارات با یکدیگر همخوانی ندارد و برنامه ریزی ها را با مشکل مواجه می کند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی سازمان ثبت احوال كشور نرخ رشد جمعیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی سازمان ثبت احوال كشور نرخ رشد جمعیت آذربایجان شرقی سازمان ثبت احوال كشور نرخ رشد جمعیت آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۲۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار تصادفات فوتی در استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ موسی بزرگی غروب سه شنبه در جلسه شورای ترافیک استان سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری سمنان ضمن بیان اینکه از بازه زمانی ۲۴ اسفندماه لغایت ششم فروردین ماه سال جاری در قیاس با مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش تصادفات فوتی هستیم، ابراز داشت: تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت.

وی ضمن بیان اینکه ۲۶ درصد تصادفات در بازه زمانی ۱۶ الی ۲۰ شب اتفاق افتاده است، افزود: این در حالی که ۶۰ درصد تصادفات رانندگی را واژگونی خودرو به خود اختصاص داده است.

رئیس پلیس راه استان سمنان ضمن بیان اینکه ۲۳ درصد تصادفات در ساعات ۱۲ الی ۱۶ به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: ساعت ۸ لغایت ۱۲ ظهر نیز در جایگاه سوم بیشترین تصادفات قرار دارد.

بزرگی در ادامه تصریح کرد: به صورت کلی مجموع آمار تصادفات رانندگی جرحی و فوتی طی بازه مذکور در محورهای مواصلاتی استان سمنان به نسبت مدت مشابه سال قبل حدود هشت درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه پلیس ۳۰۰ نقطه حادثه خیز را در تیر رس رصد و نگاه خود قرار داده است، افزود: برای حفظ امنیت با هر گونه تخلفات رانندگی حادثه ساز به طور جد برخورد و خودروهای متخلف توقیف خواهند شد.

کد خبر 6063133

دیگر خبرها

  • تردد نوروزی در جاده های آذربایجان شرقی از ۱۵ میلیون سفر گذشت
  • ثبت بیش از ۱۵ میلیون تردد خودرو در آذربایجان شرقی
  • نرخ تورم در کدام استان بیشتر است؟
  • بازدید از موزه‌های آذربایجان‌شرقی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • آمار تصادفات فوتی در استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت
  • رونق بخش گردشگری، سیاست قطعی استان برای توسعه اقتصادی
  • هدف‌گذاری افزایش ۲۵ درصدی جذب گردشگر در آذربایجان شرقی
  • رکوردشکنی کاهش نرخ بیکاری ترکیه در ۲۰۲۳
  • ثبت ۱۳میلیون تردد نوروزی خودرو در آذربایجان شرقی
  • میزان ورود مسافر و گردشگر به آذربایجان شرقی افزایش نداشته است