Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شوقی گفت: هم‌اکنون ۱۱ هزار و ۷۶ نفر از ایتام و فرزندان محسنین، تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

«حجت‌الاسلام والمسلمین  جابر شوقی»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: هم‌اکنون 11 هزار و 76 نفر از ایتام و فرزندان محسنین، تحت حمایت کمیته امداد استان بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی با بیان اینکه پنج هزار و 64 نفر از این افراد را ایتام و 6 هزار و 12 نفر را  فرزندان محسنین تشکیل می‌دهند،  تصریح کرد: در سه ماهه نخست امسال، 160 نفر از فرزندان محسنین زیر چتر حمایتی کمیته امداد آذربایجان‌غربی قرار گرفته اند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 32 هزار و 845 حامی در آذربایجان‌غربی عهده‌دار سرپرستی از ایتام و فرزندان محسنین بوده که یک‌هزار و 387 نفر از این حامیان در سه ماهه نخست امسال  به خانواده حامیان ایتام و محسنین استان اضافه شده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شوقی عنوان کرد: هم‌اکنون سرانه دریافتی هرکدام از ایتام به طور میانگین  413 هزار تومان و سرانه دریافتی هرکدام از فرزندان محسنین به طور متوسط  217 هزار تومان است.

وی تاکید کرد: خیران می‌توانند با مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد در سراسر استان، همچنین با مراجعه به سایت www.ekram.emdad.ir، ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۴ و تماس با شماره تلفن های  "۳۳۴۶۰۹۱۹" و "۳۳۴۸۵۳۰۲"  حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در استان را عهده دار شوند.

رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی یادآور شد: این نهاد در نظر دارد با ثبت‌نام از حامیان جدید، اخذ مساعدت‌های ویژه  از حامیان در حوزه‌های درمانی، مسکن و جهیزیه و افزایش تعاملات با ارگان‌ها، میزان سرانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین را افزایش دهد.

وی اظهار کرد:افزایش سرانه نقدی دریافتی ایتام و  فرزندان محسنین، اجرای طرح سفیران ایتام، بهره‌گیری از بستر فضای مجازی با توجه به شرایط اقتصادی و کرونایی کشور و نیز تکمیل طرح ملی جذب یک میلیون حامی از اهم اهداف اداره اکرام و ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی تا پایان امسال است.

 

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایتام و محسنین طرح اکرام ایتام ارومیه آذربایجان غربی کمیته امداد آذربایجان غربی ایتام و فرزندان محسنین هم اکنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب سه هزار و ۳۰۰ حامی طی ماه رمضان در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از ثبت نام ۳ هزار و ۳۰۰ حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه رمضان خبر داد.

عبدالرحیم لطفی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با قدردانی از همراهی مردم نیکوکار استان در طرح اکرام ایتام و محسنین اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان ۳ هزار و ۳۰۰ نفر به عنوان حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده‌اند که این تعداد حمایت ۵ هزار و ۳۰۰ فرزند معنوی را برعهده گرفتند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: در شب‌های قدر ۵۵ پایگاه حامی‌یابی در سطح استان ایجاد شد و ۱۰ نفر از همکاران جهت حامی‌یابی به تهران و مشهد رفتند.

لطفی با اشاره به وجود ۱۰ هزار و ۴۴۲ فرزند ایتام و محسنین استان اظهار کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۴۹۳ فرزند یتیم و ۷ هزار و ۹۵۰ فرزند محسنین هستند که ۴۰ هزار و ۵۶۰ نفر حامی حمایت آن‌ها را بر عهده دارند.

وی با اشاره به راه‌های اتصال به مهربانی برای شرکت در طرح اکرام ایتام افزود: مردم نیکوکار می‌توانند با ارسال ۰۵۶ به سر شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه به سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir و شماره تماس ۰۹۱۵۹۶۲۷۱۳۵ و ۰۹۱۵۳۶۳۵۵۹۱ در این طرح شرکت کنند.

به گفته وی افزون بر این مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های حامی‌یابی در سطح استان از دیگر روش‌ها برای شرکت در طرح اکرام ایتام است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استان البرز فرزند یتیم بدون حامی ندارد
  • ۱۳۰۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین میناب تحت حمایت قرار دارند
  • بیش از ۹ هزار حامی در ماه رمضان به طرح اکرام ایتام پیوستند
  • ۳۸۴ حامی جدید به طرح اکرام ایتام میناب پیوستند
  • همه کودکان یتیم البرز حامی دارند
  • جذب ۳۸۴ حامی برای فرزندان ایتام و محسنین میناب
  • حمایت ۱۶۵۶ حامی از فرزندان ایتام و محسنین فریدونکناری
  • بیش از ۹ هزار نیکوکار البرزی به طرح اکرام ایتام و محسنین پیوستند
  • جذب سه هزار و ۳۰۰ حامی طی ماه رمضان در خراسان جنوبی
  • جذب حامی برای ۶۲۵ تن از فرزندان ایتام و محسنین در قشم