Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران روز سه شنبه با انجام سه مسابقه آغاز می شود. نتایج این بازی ها در سرنوشت تیم های صدر و قعر جدول اهمیت زیادی دارد.

این مسابقات به دلیل انتشار ویروس کرونا همچنان بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.
نگاهی به این مسابقات می اندازیم؛

تراکتور- صنعت نفت آبادان؛ قرمزپوشان تبریزی به دنبال رده سوم

مسابقه تیم های ششم و هفتم جدول لیگ خیلی دیدنی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتور که هفته گذشته در خانه اش مقابل نساجی شکست خورد برای دومین بار متوالی میزبان است و اگر می خواهد در این فصل سهمیه آسیایی بگیرد باید بتواند نفت آبادان رده هفتمی را شکست بدهد.

بازی رفت دو تیم با نتیجه 2 بر یک به سود نفت آبادان به پایان رسید و تراکتور نمی خواهد در بازی برگشت هم به میهمانش امتیاز بدهد.

مسعود شجاعی بازیکن آبادانی تراکتور در این مسابقه مثل بازی قبل محروم است و نمی تواند تیمش را همراهی کند.

اشکان دژاگه دیگر غایب تراکتور است که حاضر به بازگشت نشده . با این حال شاگردان ساکت الهامی باید برای برد تلاش کنند زیرا در صورت از دست دادن امتیاز شانس شان برای کسب سهمیه آسیا به حداقل خواهد رسید.

قرمزپوشان تبریزی در صورت پیروزی شانس صعود به رده سوم جدول را به طور موقت دارند. نفت آبادان هم در صورت برد می تواند به رده چهارم برسد. دو تیم سودی از تساوی نمی برند.

ذوب آهن اصفهان - پیکان تهران؛ بازی 6 امتیازی

ذوب آهن 22 امتیازی که در رده یازدهم جدول ایستاده برای فرار از خطر سقوط باید در این مسابقه خانگی پیروز شود آن هم در حالی که هفته گذشته شکست خورد.

اکنون لوکا بوناچیچ سرمربی نام آشنا و خارجی فوتبال مان دوباره به لیگ برتر بازگشته تا شرایط این تیم اصفهانی را بهبود ببخشد. ذوبی ها سه هفته است که بردی در لیگ نداشته اند.

پیکان هم هفته قبل مقابل تیم صدرنشین پرسپولیس سه بر یک شکست خورد تا همچنان در قعر جدول باقی بماند.

پیکان 12 هفته است که رنگ برد را ندیده و اگر بتواند در اصفهان پیروزی نوبرانه ای را کسب کند به طور موقت یک پله در جدول صعود خواهد کرد و به رده پانزدهم می رسد. شاگردان ویسی با 41 گل خورده ضعیف ترین خط دفاع لیگ را هم دارند.

جدال تاکتیکی لوکا بوناچیچ با عبدالله ویسی سرمربی جوانی که رکوردهای منفی اش در لیگ برتر زیاد شده می تواند دیدنی باشد.

پیکان یکی از سه برد این فصل خود را در بازی رفت مقابل ذوب آهن به دست آورد و 2 بر یک در تهران حریف اصفهانی خود را شکست داده بود. این بازی برای شاگردان ویسی حکم بازی 6 امتیازی را دارد.

پرسپولیس – شاهین بوشهر؛ شکار شاهین در حضور تماشاگران ماکتی؟

پرسپولیس بعد از پیروزی 3 بر یک مقابل پیکان 50 امتیازی شد و با اختلاف 10 امتیاز نسبت به سپاهان در صدر جدول باقی ماند.سرخپوشان هفته گذشته وحید امیری را به دلیل مصدومیت از دست دادند.

قبل از او هم محمد انصاری مصدوم شده بود با این حال تولد ستاره جوانی به نام مهدی عبدی هواداران پرسپولیس را خیلی خوشحال کرد.

این جوان که پیش از این در دربی پایتخت موفق به گلزنی به استقلال شده بود مقابل پیکان 2 گل زد تا غیبت استوکس و اوساگونا در پرسپولیس به چشم نیاید.

شاهین شهرداری بوشهر دومین حریف قعرجدولی پرسپولیس در دوران کرونایی است. شاهین هم سرمربی اصلی خود را از دست داده و میشو دیگر به ایران نیامد تا مهرداد کریمیان جانشین او شود.

شاهین هفته گذشته در خانه در یک مسابقه پرگل 2 بر 2 مقابل نفت مسجدسلیمان متوقف شد.

اگر شاهین از پرسپولیس امتیاز بگیرد هم به بقا در لیگ برتر امیدوار می شود و هم تنور رقابت های لیگ برتر را در صدر جدول گرم نگه می دارد البته بعید است شاهین زورش به قهرمان سه دوره لیگ برتر برسد و بتواند در ورزشگاه آزادی تهران اوج بگیرد اما فوتبال غیرقابل پیش بینی است.

هرچند شاهین در بازی رفت و زمانی که کالدرون هدایت پرسپولیس را برعهده داشت 5 بر صفر شکست خورد.

در این مسابقه قرار است ماکتی از هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نصب شود. هوادارانی که به باشگاه پول داده اند ماکت شان در ورزشگاه قرار می گیرد!

اسامی داوران و برنامه مسابقات هفته بیست و سوم لیگ برتر:

شنبه ۱۴ تیرماه

تراکتور- صنعت نفت آبادان

حمید حاج ملک – تورج عیوض محمدی – مهدی الوندی – مجید محمدی

ناظر: نادر جعفری

ذوب آهن اصفهان- پیکان تهران

سیدعلی اصغر مومنی – علی اکبر عظیم پور – وحید سیفی – حسین زمانی

ناظر: علیرضا کهوری

پرسپولیس- شاهین شهرداری بوشهر

سیدوحید کاظمی – علیرضا ایلدروم – محمدرضا مدیرروستا – علی صفایی

ناظر: رحیم رحیمی مقدم

یکشنبه ۱۵ تیر

پارس جنوبی جم- استقلال

موعود بنیادی فر – حسن ظهیری – مهدی شفیعی – ایمان کهیش

ناظر: مسعود مرادی

گل گهرسیرجان- شهر خودرو مشهد

مهدی سیدعلی – فرزاد بهرامی – محمدرسول ذروقی – یاسر همرنگ

ناظر: سعید بطحایی

نفت مسجد سلیمان- ماشین سازی تبریز

رضا عادل – جلیل شعرانی – حمیدرضا افشون – روح الله شریفی

ناظر: حاتم بک پور

نساجی مازندران- فولاد خوزستان

محمدحسین ترابیان – رحیم شاهین – یوسف مغروری – کیوان علیمحمدی

ناظر: محسن ترکی

سایپا - سپاهان

علی بای – محمد عطایی – فرهاد فرهادپور – محمدباقر پورباقر

ناظر: محمدجواد تقی پور

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تراکتور پرسپولیس صنعت نفت آبادان اشکان دژاگه لوکا بوناچیچ عبدالله ویسی نفت آبادان هفته گذشته شکست خورد لیگ برتر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۲۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سید مجتبی حسینی در شرایطی تیمش را در تعطیلات نوروزی آماده می‌کند که نخستین بازی سال را تیم تحت هدایت او مقابل هوادار تهران انجام خواهد داد، اما پس از آن رقابت‌های حساس دیگری مقابل مدعیان لیگ برتر و جام حذفی برگزار می‌کند.

با وجود اینکه شاگردان مجتبی حسینی در یک ماه آینده باید در لیگ برتر و جام حذفی مقابل تراکتور، استقلال، ذوب‌آهن، پرسپولیس و ... قرار بگیرند، اما تمام فکر و برنامه این سرمربی روی موفقیت تیمش در نخستین بازی سال 1403 برابر هوادار تهران است تا بتوانند شروع موفقیت‌آمیزی داشته باشند.

آلومینیوم اراک روزهای بیستم و بیست و چهارم فروردین ماه مقابل تراکتور و استقلال تهران قرار می‌گیرد و پس از آن هم جدال‌های حساس دیگری برابر ذوب‌آهن و پرسپولیس خواهد داشت، اما مجتبی حسینی در حال حاضر به هیچکدام از این 4 مسابقه فکر نمی‌کند و برنامه تاکتیکی تیمش را روی دیدار با هوادار گذاشته است.

مجتبی حسینی که تیمش در این فصل موفق ظاهر شده و با یک بازی کمتر در رده هفتم جدول قرار گرفته، امیدوار است در مسابقه معوقه لیگ برتر مقابل هوادار تهران هم که یک هفته دیگر برگزار می‌شود، به برتری برسند و روحیه بالایی برای ادامه بازی‌ها بگیرند.

دیگر خبرها

  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • چلسی دنبال پیشرفت، برنتفورد و برنلی خواهان فراری بزرگ، آیا آرسنال از خط پایان قهرمانی می‌گذرد؟
  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • ذوب‌آهن راهی تهران می‌شود؛ فروردین سخت گاندوها در لیگ برتر
  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم‌آباد در لیگ یک/ لیگ برتر دست یافتنی‌تر شد
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • دریا به دنبال پیروزی مقابل تیم فجر شهید سپاسی
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!