Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن نشست کمیته کارگری اظهار داشت: با توجه به اینکه این شهرستان به عنوان قطب اثرگذار در بخش صنعت استان شناخته می‌شود در تخصیص اعتبارات ملی و استانی توجه به زیر ساخت‌های تولید به ویژه شهرک‌های صنعتی از اولویت‌های اصلی است.

او با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با عنوان جهش تولید افزود: با پیگیری و فراهم سازی بستر مناسب زمینه رفع موانع و مشکلات واحد‌های تولیدی فراهم و مسیر توسعه هموار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

احداث پاسگاه ایست و بازرسی در محور بروجن به خوزستان

ملکی با بیان اینکه شرایط اقتصادی ناشی از تحریم از یک سو و شرایط به وجود آمده به واسطه شیوع کرونا ویروس سبب شده اقتصاد در چرخه خود حرکت نکند و محصولات تولیدی کارخانه‌ها و شرکت‌ها به عنوان نبض اقتصادی کشور به فروش نرسند اضافه کرد: هر چند این مسأله موضوعی ملی و فراتر از آن بین المللی است ولی می‌توان برخی از مشکلات را در سطح استان و شهرستان رصد و پیگیری کرد.

او با بیان اینکه استقرار ۲۵۴ واحد تولیدی و صنعتی فعال در پنج شهرک صنعتی با زیر بنای یک هزار و ۸۰۲ هکتار مساحت بروجن را به پایتخت صنعتی چهارمحال و بختیاری تبدیل کرده است گفت: تلاش می‌شود ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان برای بررسی و کاهش مشکلات صنایع تولیدی با محوریت شهرستان تشکیل گردد و نسبت به اتخاذ تصمیمات لازم، ارائه طریق و راهکار‌های اجرایی برنامه ریزی شود.

بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته کارگری زیر ساخت های تولید واحد تولیدی و صنعتی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صد و دهمین یکشنبه های حمایت از تولید در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی امروز در صد و دهمین یکشنبه های حمایت از تولید، ضمن بازدید از دو واحد تولیدی در ارومیه، از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه های تولیدی شد.

عمده مشکلات این مجموعه های تولیدی در حوزه هایی چون شرکت شهرک های صنعتی، سازمان امور مالیاتی و تامین سرمایه ثابت و در گردش از طریق بانک های عامل می باشد که تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.

واحد تولیدی نخست فعالیت خود را در ارومیه آغاز کرده است و انواع کنسانتره، پوره و رب تولید می کند.

واحد تولیدی  دوم نیز     در ارومیه انواع پنیر  تولید می کند.

 

 

دیگر خبرها

  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • صد و دهمین یکشنبه های حمایت از تولید در ارومیه
  • تقویت دیپلماسی اقتصادی مازندران با کشور‌های همسایه
  • سالن باستانی شهر نقنه دچار نقص فنی شد
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد
  • لزوم جلوگیری از خروج گندم تولیدی از سطح استان
  • صنعت ریلی کشور نیازمند یک استراتژی یکپارچه
  • شرکت های بین المللی حمل ونقل مازندران تعیین تکلیف می شوند