Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین حسن نژاد روز جمعه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی ۶ شهر استان مازندران در حال حاضر در شرایط قرمز و نارنجی شیوع ویروس کرونا قرار دارند که از این تعداد ۲ شهر آمل و بهشهر وضعیت قرمز دارند.

وی افزود: به دلیل حساسیت بالای شرایط قرمز کرونایی این ۲ شهر تا عادی شدن وضعیت، تمامی جلسات اداری ، شوراها ، نشست های خبری و نشست های بین دستگاهی لغو بوده و یا درصورت لزوم درفضای ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون استاندار مازندران همچنین با اشاره به لغو نماز جمعه در این ۲ شهرستان به دلیل قرمز بودن شرایط کرونایی گفت: در صورتی که این وضعیت تداوم داشته باشد محدودیت‌های جدید برای شهرهای قرمز وضع خواهیم کرد. 

مقابله با کرونا فقط در دستان مردم است

حسن نژاد همچنین بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی در تمامی صنوف ، فضای عمومی وخانوادگی اشاره کرد وگفت: مقابله با کرونا فقط از طریق رعایت عموم مردم امکان پذیر است. 

وی اظهارداشت: در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بازگشت به شرایط حاد و پیک گذشته دور از ذهن نیست کمااینکه همه مردم در اسفند ماه و فروردین ماه آن را تجربه کردند. 

معاون استاندار مازندران بابیان اینکه تاکنون استان مازندران و مردم آن خسارات جدی از شیوع ویرس کرونا دیده اند ، افزود: همه باید هوشیار باشند که در صورت بازگشت به دوره پیک به دلیل خساسیت های اقتصادی خسارات بیشتر خواهد شد. 

حسین نژاد از مردم خواست تا نه تنها نکات بهداشتی را در بالاترین سطح رعایت کنند، بلکه فقط برای کارهای ضروری از خانه خارج شده و حداکثر تلاش را داشته باشند که در اماکن عمومی کمتر تردد داشته باشند. 

بر اساس تازه ترین گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران شهرستان های آمل و بهشهر به عنوان مناطق قرمز کرونایی و فریدونکنار، محمودآباد ، قائمشهر و نوشهر شهرهای با شرایط در معرض قرمز شدن یا نارنجی هستند. 

براساس آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل در حال حاضر با شناسایی ۱۲۰ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته ،آمار مبتلایان بستری در بیمارستان های استان مازندران به ۴۵۰ نفر رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا مازندران آمل پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مازندران آمل ویروس کرونا مازندران آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی ملت ایران و همه آزادی خواهان جهان از اقدام مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار شهرستان اشنویه در دومین جلسه شورای اداری شهرستان گفت: این مأموریت موفقیت‌آمیز که در اجرای تدابیر هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر ضرورت پاسخ کوبنده و تنبیه متجاوز و به همت بلند فرماندهان و سربازان مخلص ولایت عملیاتی شد، نشان داد که اراده رهبری عزیز و ملت شریف بر ایستادگی در برابر متجاوزان، پیمودن مسیر عزت و اقتدار خلل ناپذیر است.

سید علی ترابی افزود:در این راه به فضل الهی، نصرت و پیروزی نهایی از آن ملت ایران و مظلومان جهان است و بدون شک تداوم ماجراجویی های رژیم جعلی اسرائیل و همپیمانانش با پاسخ قاطع و پشیمان کننده‌تر فرزندان رشید این ملت در نیروهای مسلح مواجه خواهد شد.

ترابی، با اشاره به ضرورت توجه به تحقق شعار سال گفت: مسئولان شهرستان باید بصورت عملی و میدانی برای رشد تولید و شکوفایی اقتصادی گام بردارند.

تعامل و همدلی برای پاسخگویی به مطالبات مردم ، پیگیری و تسریع در مبادله موافقت نامه های  طرحهای عمرانی،  رعایت نظم و انضباط اداری ، توجه و رعایت مصادیق عفاف و حجاب و مقابله با هنجارشکنی،  اهتمام ویژه به تکریم مردم در اداره ها، برنامه ریزی برای کاهش آسیبهای اجتماعی، بهره وری کامل و خروجی مناسب از جلسات ، تقویت میزهای خدمت اداره ها در نماز جمعه، از دیگر موارد مورد تأکید فرماندار اشنویه در این جلسه بود.

امام جمعه شهرستان اشنویه هم در این جلسه با تبریک اقدام قهرمانانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایتهای رژیم صهیونیستی،  توجه به خدمتگزاری به مردم و رعایت تقوای الهی را به مسئولان یادآور شد.

در این جلسه همچنین شهردار اشنویه و رئیس بانک کشاورزی شهرستان گزارش اقدامات صورت گرفته و عملکرد سال ۱۴۰۲ را ارائه کردند.

در پایان جلسه بایزید رهبر بعنوان رئیس  امور آب و فاضلاب شهرستان و ابراهیم رحیمیان بعنوان سرپرست اداره گاز معرفی و از خدمات مسئولان قبلی قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • کار برای اربعین نیازمند نگاه جهادی
  • نساجی در خانه دوباره قرمز می‌پوشد
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود
  • همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب
  • شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است / هوای قزوین و شهرکرد بر مدار قرمز و نارنجی
  • خوشحالی ملت ایران و همه آزادی خواهان جهان از اقدام مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه