Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، سعید محمودی در بخشی از این پیام بیان داشت: فداکاری، دلسوزی و از خودگذشتگی محیط بانان برای دفاع و صیانت از حریم مقدس طبیعت و تنوع زیستی با هیچ معیار و میزانی جبران شدنی نیست.

وی با اشاره به اینکه عشق به طبیعت و حیات وحش در محیط بانان و شغل محیط بانی یک عشق پاک و الهی است، افزود: محیط بانان عاشقان گمنام و بی ادعایی هستند که جهادگونه جان خود را در معرض انواع و اقسام خطرات و آسیب ها قرار داده اند تا با کمترین مزد و چشمداشت و امکاناتی از انفال و منابع ناب الهی مراقبت و حفاظت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی در این پیام بر لزوم حمایت همه جانبه همه دولت، دستگاه قانونگذار ، مسئولین و مردم از محیط بانان کشور این قشر مظلوم و فداکار برای حفاظت هرچه بهتر از طبیعت شکننده کشور تأکید کرد و گفت:اگر تلاش و جانفشانی و عشق محیط بانان کشور نبود به جرأت می توان گفت که امروز طبیعت و حیات وحشی هم در کشور نبود.

وی در پایان با تبریک این روز به همه محیط بانان کشور خاطر نشان کرد: افتخار می کنم که یک محیط بان هستم و با تمام وجود حامی و دوستدار محیط بانان هستم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سعید محمودی محیط بانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۲۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نخستین مرکز درمان و بازپروری حیات وحش در تنگ صیاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور گفت: برای تعمیر و بازسازی این مجموعه ۷ میلیارد ریال و برای تجهیز نیز حدود ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
سلاجقه افزود: قرار است حیوانات وحشی پس از تیمار و درمان مجدد به طبیعت بازگردند.
وی گفت: وجود زیست بوم ویژه، تنوع گیاهی، دره‌های عمیق و جنگل‌های وسیع در چهارمحال و بختیاری شرایط مطلوبی برای زیست گونه‌های جانوری و دیگر جانداران در محدوده تحت حفاظت محیط زیست فراهم کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • لایروبی آبشخور‌های مناطق حفاظت محیط زیست لرستان
  • خطر حمله گاندو‌ها در کمین سیل‌زدگان
  • هشدار به سیل زدگان در سیستان و بلوچستان : مراقب تمساح باشید
  • هشدار حمله تمساح‌ها به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ؛ مراقب خروج گاندوها از برکه‌های محل زیستشان باشید
  • هشدار محیط زیست به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • سیلزدگان مراقب تمساح باشند
  • افتتاح نخستین مرکز درمان و بازپروری حیات وحش در تنگ صیاد
  • چهار گونه جانوری در طبیعت «میاندشت» تیمار و رهاسازی شدند
  • تیمار و رهاسازی چهار گونه جانوری در طبیعت میاندشت جاجرم
  • توسعه باید با دانش سنتی و بومی هر منطقه همراه شود