Web Analytics Made Easy - Statcounter

به اعتقاد مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، سرمربی پیشین تیم فوتبال این باشگاه بخشی از پول دریافتی خود را که مضاف بر مدت حضورش در ایران بود، بازمی‌گرداند. - اخبار ورزشی -

سعید مسیگر درباره انتخاب مهرداد کریمیان به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با وجود تجربه‌ای ناموفق، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت‌: میشو به خوبی سبک بازی تیم را تغییر داد و روی تمرینات تمرکز ویژه‌ای داشت که با نتایج تیم در این دوره او، از قعر جدول جدا شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان زمانی برای تغییر استراتژی و سیستم نداریم و به اجماع رسیدیم تا رویه میشو را ادامه دهیم. از طرفی از دراژیچ دعوت به همکاری کردیم که به احتمال فراوان، به‌عنوان مدیر فنی به تیم اضافه می‌شود. ما می‌خواهیم همان روش میشو را با او ادامه دهیم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود دارکو دراژیچ توسط یک دلال بدنام به باشگاه شاهین شهرداری بوشهر معرفی شده است، تصریح کرد: دارکو می‌تواند فارسی صحبت کند و من به صورت مستقیم با او حرف زدم. هیچ واسطه‌ای در مذاکرات ما در میان نبوده است.

کریمیان سرمربی شاهین شهرداری بوشهر شد/ اضافه شدن یک مربی کروات به کادر فنی

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در مورد احتمال شکایت این باشگاه از میشو کریستیچویچ و اینکه آیا این مربی،‌ پولی را که اضافه بر فعالیتش در شاهین گرفته است، بازمی‌گرداند یا خیر، اظهار داشت: شکایتی از میشو نداریم و با این موضوع مخالفت شد. لایحه‌ای برای بررسی اینکه او چه مدت کنار ما بوده و چند درصد از قراردادش را دریافت کرده است، تنظیم می‌کنیم. ما تاکنون 80 درصد از قرارداد میشو را پرداخت کردیم و قطعاً مطابق اخلاق با او برخورد می‌کنیم. لایحه فوق را برای این مربی می‌فرستیم و فکر می‌کنم او خودش مابه‌التفاوت پول را به ما برمی‌گرداند.

مسیگر در مورد تقابل روز شنبه شاهین با پرسپولیس، در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال بیان کرد: ما جزو اولین تیم‌هایی بودیم که پس از تعطیلی مسابقات به دلیل کرونا، تمرینات را آغاز کردیم. میشو تمرینات ما را به خوبی طراحی کرده بود و با وجود نگرانی ما به خاطر ایجاد مشکل برای بازیکنان، مقابل نفت مسجدسلیمان مشکل بدنی نداشتیم. امیدوارم بازی قابل قبولی مقابل پرسپولیس ارائه کنیم و با کسب نتیجه‌ای خوب، با امتیاز به بوشهر برگردیم.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط میشو کریستیچویچ فوتبال تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر بیشتر بخوانید... مسیگر: نفت مسجدسلیمان مقابل شاهین، حرفی برای گفتن نداشت/ ۲۴ ساعت به «میشو» وقت دادیم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میشو کریستیچویچ فوتبال تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر میشو کریستیچویچ فوتبال تیم فوتبال شاهین بوشهر شاهین شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۳۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی میدان تقاطع شهید سلیمانی به ایستگاه آخر رسید

محمد حسن محمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات اجرایی میدان تقاطع شهید سلیمانی توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری بوشهر با پیشرفت قابل توجه به ایستگاه پایانی رسیده و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

معاون عمرانی شهرداری بوشهر تصریح کرد: میدان شهید مطهری واقع در زیر گذر سردار شهید سلیمانی پس از تصویب شورای ترافیک به سرعت توسط اداره فنی و امانی سازمان عمران شهرداری در حال انجام است.

محمدی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این میدان همزمان در بخش‌های عمرانی، فضای سبز و زیباسازی در حال انجام است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر علاوه بر تسطیح، جدول گذاری و عملیات عمرانی، بخش فضای سبز و جزیره‌های اطراف میدان نیز در حال اجرا است که طی روز‌های آینده پیش از آغاز سال جدید به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: نورپردازی میدان نیز از دیگر بخش‌های این پروژه است که در حال اجرا است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی میدان تقاطع شهید سلیمانی به ایستگاه آخر رسید
  • عملکرد یکساله شهرداری کرمانشاه
  • لایحه بودجه ۱۹۰۰ میلیارد تومانی شهرداری بوشهر
  • سرمایه‌گذاری شهرداری بوشهر در حریم ۶۰ متری دریا + فیلم
  • در دور سوم اجرا/«دُشمنِ خدا» به صحنه بازمی‌گردد
  • «دُشمنِ خدا» به صحنه بازمی‌گردد
  • ۱۰ ویژگی خرید بدون واسطه میلگرد و آهن چیست؟
  • «دشمن خدا» به صحنه بازمی‌گردد
  • آخرین آمار ثبت‌شده ازدواج دانشجویی در سامانه همرسان اعلام شد
  • رسانه صهیونیست تهدیدات گالانت درباره بازگرداندن لبنان به عصر حجر را به تمسخر گرفتند