Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@09:40:46 GMT

بهره‌مندی ۴۰۰۰ نفر از خدمات قضایی رایگان در شاهرود

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۳۲۱۲

بهره‌مندی ۴۰۰۰ نفر از خدمات قضایی رایگان در شاهرود

مسؤول دفتر حمایت حقوقی از ایثارگران شهرستان شاهرود گفت: سالانه حدود چهار هزار نفر به این دفتر مراجعه می‌کنند و از خدمات رایگان قضایی آن بهره‌مند می‌شوند.

سرهنگ حمید دامغانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود بیان کرد: دفتر حمایت حقوقی ایثارگران سپاه ناحیه شاهرود در طول فعالیت‌های خود در دادگستری شهرستان شاهرود، اقدامات فراوانی را در راستای کمک به خانواده شهدا و ایثارگران و بسیجیان انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طول سال، قریب به چهار هزار نفر از اقدامات حقوقی این دفتر بهره‌مند می‌شوند که کاملاً رایگان است.

مسؤول دفتر حمایت حقوقی از ایثارگران شهرستان شاهرود افزود: دفتر حمایت حقوقی ایثارگران در دادگستری شهرستان مستقر است و در راستای احقاق حقوق ایثارگران، جانبازان، بسیجیان و خانواده شهدا گام برمی‌دارد.

دامغانی با اشاره به تعامل این دفتر با دادگستری و دادستانی شهرستان شاهرود در راستای حل‌وفصل پرونده‌ها گفت: هدف این دفتر، ارائه خدمات حقوقی و مشاوره‌ای به خانواده‌های شهدا، ایثارگران و بسیجیان است.

وی بیان کرد: در کنار آن، برپایی میز خدمت و خدمات رایگان مشاوره از به مردم با همکاری بسیج حقوقدانان دنبال می‌شود.

انتهای پیام/74036/ن/

منبع: فارس

کلیدواژه: شاهرود حقوق خانواده حمایت حقوقی ایثارگران حقوقی دفتر حمایت حقوقی شهرستان شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۳۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه دیدن ۱۴۴ نفر در حوادث ۲۴ ساعته گذشته / بهره‌مندی ۷۶ هزار نفر از خدمات هلال‌احمر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از حادثه دیدن ۱۴۴ نفر در حوادث ۲۴ ساعته گذشته و بهره‌مندی بیش از ۷۶ هزار نفر از خدمات هلال‌احمر از ابتدای آغاز طرح نوروزی این جمعیت خبر داد.

محمدنوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت روز گذشته _یکشنبه پنجم فروردین_ ۱۲ حادثه جاده‌ای، یک حادثه سیل و آب‌گرفتگی و هشت خدمت حضوری با ۱۱۴ حادثه دیده توسط نیروهای معاونت امداد و نجات هلال‌احمر استان اصفهان پوشش داده شده است که از ۵۸ نفر مصدوم این حوادث، ۱۵ مصدوم به مراکز درمانی و بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی با اشاره به درمان سرپایی هشت نفر و رهاسازی دو نفر در این مدت افزود: در طول بازه زمانی مذکور، سه مورد اسکان اضطراری انجام شد و ۴۴ نفر اسکان اضطراری یافتند، همچنین یک نفر در حوادث رخ داده جان خود را از دست داد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به خدمات ارائه شده توسط معاونت جوانان از زمان آغاز طرح نوروزی این جمعیت تصریح کرد: در این بازه زمانی، ۷۸۶۴ نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت و ۱۱ هزار و ۱۰۴ نفر از خدمات امدادی بشر دوستانه اکیپ سحاب بهره‌مند شده‌اند.

متقی ادامه داد: در طول بازه زمانی مذکور، ۹۳۳۰ کودک از فضای دوستدار کودک و ۲۶۲۲ نفر از خمیه‌های نماز برپا شده استفاده و ۴۵ هزار و ۷۷۶ نفر نیز به پست‌های ثابت نیروهای جوان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان مراجعه کرده‌اند.

کد خبر 739046

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۱۴۳ هزار مسافر از خدمات امدادگران فارس
  • بهره‌مندی بیش از ۳۳ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال‌احمر زنجان 
  • بهره‌مندی ۱۴۳ هزار مسافر از خدمات امدادگران
  • صدور دستور قضایی در راستای حل مشکل آب شرب رودسر
  • بهره مندی بیش از ۲۸ هزار مسافر از خدمات هلال احمر
  • بهره‌مندی بیش از ۲۸ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال‌احمر زنجان 
  • بهره‌مندی ۱۵ هزار نفر از خدمات گردشگری دریایی در خوزستان
  • بهره مندی بیش از ۸۱ هزار مسافر از خدمات پست‌های نوروزی هلال احمر کرمان 
  • حادثه دیدن ۱۴۴ نفر در حوادث ۲۴ ساعته گذشته / بهره‌مندی ۷۶ هزار نفر از خدمات هلال‌احمر
  • بهره‌مندی ۹۶۱۱ مسافر نوروزی از خدمات بشردوستانه هلال‌احمر زنجان