Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@13:42:18 GMT

مهران غفوریان:جایگزینی برای سیروس گرجستانی نداریم

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۳۲۸۰

مهران غفوریان:جایگزینی برای سیروس گرجستانی نداریم

خبرگزاری فارس: مهران غفوریان که مهمان تلفنی «پنجشنبه جمعه» رادیو ایران بود، در گفتگو با منصور ضابطیان اظهار کرد: تا پنج دقیقه پیش منزل آقای گرجستانی بودم و سیاوش پسر او می‌گفت دیشب می‌خواستم بابا را بغل کنم، اجازه ندادند و گفتند باید جواب تست کرونای او بیاید و ببینیم که تست کرونا مثبت یا منفی است. در راه خانه بودم که گفتند تست کرونای پدر منفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسر آقای گرجستانی گریه می‌کرد و می‌گفت‌ای کاش زودتر گفته بودند و من پدرم را بغل کرده بودم.

این بازیگر افزود: سیاوش گرجستانی می‌گفت امروز صبح در راه بیمارستان بوده که برایش پیام تسلیت می‌فرستادند. هنوز خبر فوت را نشنیده بوده است. به بیمارستان رسیده و با دکتر صحبت کرده و دکتر گفته است متاسفانه آقای گرجستانی از دنیا رفته است.

غفوریان با اشاره به خاطره‌ای از سیروس گرجستانی گفت: افتخار این را داشتم که در بسیاری از کار‌ها با او همکار بودم. از جمله فیلم «ناردون» آقای حسن پور و سریال «زن بابا» که یکی از کار‌های خاطره انگیز من با آقای گرجستانی بود.

مجری فصل اول «اعجوبه ها» توضیح داد: در خاطرم هست یک سکانس ۹ دقیقه‌ای مشترک سر سریال «زن بابا» به کارگردانی سعید آقاخانی با آقای گرجستانی داشتیم. او استاد و پیشکسوت من بود و این همکاری برایم افتخار بود. بازی او آنقدر شیرین و جذاب بود که اصلا احساس نمی‌شد که این سکانس ۹ دقیقه‌ای است.

وی تاکید کرد: واقعا متاسف هستم. هرکدام از هنرمندان را که از دست دادیم جایشان پر نشده است. کسی را نداریم که بتواند نقش‌هایی را که سیروس گرجستانی بازی می‌کرد ایفا کند و جای او باشد. واقعا متاسف هستم و به خانواده گرجستانی، خانواده سینما و تلویزیون تسلیت می‌گویم.

مهران غفوریان در پایان بیان کرد: این مدت خبر‌های بد زیادی شنیده ایم. کرونا جان خیلی از هم وطنان ما را گرفته است و هنوز هم ادامه دارد. از مردم خواهش می‌کنم مراقب سلامتی خود و اطرافیانشان باشند. پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. در این مدت فوتی‌های زیادی داشته ایم و خانواده‌های زیادی داغ دار شده اند. ان شاءالله در آینده روز‌های خوشی ببینیم. مردم ما حق خوشی دارند و لیاقت خوشی دارند. مردم استوار، محکم و با شرافتی داریم و آرزو می‌کنم روز‌های خوبی برای این مردم بیاید.

«پنجشنبه جمعه» با اجرای منصور ضابطیان و به تهیه کنندگی زهرا قائدی هر هفته پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۲ همزمان با پخش صوتی از رادیو ایران به صورت تصویری نیز از سایت این شبکه رادیویی پخش می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: مهران غفوریان سیروس گرجستانی بازیگر طنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۳۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه ویژه «نون خ ۵» در بین سریال نوروزی

«نون خ ۱» نوروز ۹۸، «نون خ ۲» اواخر فروردین ۹۹ و «نون خ ۳» نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول روی آنتن رفته‌اند.

به گزارش عصرایران، این مجموعه جزو سریال‌های موفق تلویزیون در فضای طنز و کمدی است و فصل چهارم آن در نوروز سال گذشته نیز پرمخاطب‌ترین سریال نوروزی شد.

فصل پنجم سریال «نون. خ» به دنبال موفقیت چهار فصل قبلی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی و با فیلمنامه‌ای نوشته امیر وفایی ساخته شده است.

سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، ندا قاسمی، پاشا جمالی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی، مجید یاسر، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، مهرنوش طوسی، افشین ملکی، علی اخوان، ماهرخ یخچال، پروانه لطفی، ساناز سماواتی، نارین ایوبی، نسرین مرادی، هدی استواری، اتنا مهیاری، سوژین حسن پور رضا خداداد بیگی و … بازیگران سریال هستند.

دیگر خبرها

  • گرفتار قضاوت نادرست مخاطبان شدم + فیلم
  • جایگاه ویژه «نون خ ۵» در بین سریال نوروزی
  • هدیه عجیب برای تولد مهران مدیری
  • اظهارنظر مهران رجبی درباره فرهنگ و اقتصاد
  • ماجرای کودک دوساله تنها در کوهستان چه بود؟
  • «نون خ ۵» پربیننده‌ترین سریال نوروزی شد
  • فیلم| شوخی جواد رضویان با ریش و سبیل مهران غفوریان
  • نجات معجزه آسای کودک یخ زده در کوهستان | امیرمحمد ۲ساله ۲۴ ساعت تنها در کوه بود
  • (ویدئو) شوخی جواد رضویان با ریش و سبیل مهران غفوریان
  • ببینید | شوخی جواد رضویان با ریش و سبیل مهران غفوریان