Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@17:48:43 GMT

برخورد قضایی به برپاکنندگان تجمع های غیر ضروری

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۳۴۵۶

برخورد قضایی به برپاکنندگان تجمع های غیر ضروری

رییس گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با برپاکنندگان تجمعات غیر ضروری مانند مراسم عروسی و ترحیم در مشهد برخورد قانونی خواهد شد و برای آنها پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

به گزارش جماران، علی اصغر حسنی روز جمعه با بیان اینکه با برپاکنندگان تجمع های غیر ضروری در مشهد برخورد قضایی می شود، گفت: برپایی مراسم عروسی و ترحیم همزمان با قرمز شدن وضعیت مشهد از نظر ابتلا به کرونا ممنوع بود و اکنون که وضعیت مشهد از قرمز هم عبور کرده است این محدودیت‌ها با جدیت بیشتری ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برپایی مراسم عروسی در شهرستان طرقبه - شاندیز که به لحاظ کرونا در وضعیت سفید قرار دارد با استفاده از ۵۰ درصد ظرفیت تالارهای پذیرایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانعی ندارد.

رییس گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به این که شهرستان طرقبه - شاندیز در نزدیکی مشهد قرار دارد و بسیاری از مردم این کلانشهر مراسم جشن خود را در این شهرستان ییلاقی برگزار می‌کنند از این بابت خطر وجود دارد و تصمیم‌گیری برای اعمال محدودیت‌ها  در این شهرستان با توجه به شرایط گفته شده در حال پیگیری است.

فرماندار شهرستان طرقبه و شاندیز نیز در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: شمار تالارهای عروسی در این شهرستان ۸۰ مورد است که از چند روز گذشته و در هفته جاری این تالارها بازگشایی شده‌اند.

سید حسین حسینی افزود: برگزاری مراسم عروسی در این تالارها با رعایت مضاعف پروتکل‌های بهداشتی به صورت استفاده از ظرفیت ۵۰ درصد و  تا جایی که امکان دارد در فضای روباز انجام می‌شود.

وی ادامه داد: بررسی‌های انجام شده حاکی از آن است که موارد تخلف و عدول از دستورالعملهای بهداشتی توسط تالارهای عروسی بسیار محدود و اندک بوده است و تاکنون تنها دو اخطار به مالکان این مراکز داده شده است.

اخبار مرتبط وضعیت قرمز شیوع کرونا در 6 شهرستان استان فارس بازگشت جهرم به وضعیت قرمز شیوع کرونا تکمیل ظرفیت بیمارستان های دزفول برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا تولیت آستان قدس رضوی: در خصوص تعطیلی حرم تسلیم تدابیر ستاد مقابله با کرونا هستیم سیر صعودی کرونا در اردبیل

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا وضعیت کرونا وضعیت قرمز کرونا مشهد برخورد قضایی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مراسم عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۳۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی عجیب در مراسم رژه روز ارتش در مشهد + فیلم

حجم ویدیو: 2.63M | مدت زمان ویدیو: 00:00:09 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • حجاب ارزشی نهادینه در میان بانوان زرندی است
  • یک پیشنهاد برای افزایش بازدارندگی مجازات سارقان
  • برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • برخورد بازدارنده دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • (ویدیو) اتفاقی خاص در مراسم رژه روز ارتش در مشهد
  • اتفاقی عجیب در مراسم رژه روز ارتش در مشهد
  • اتفاقی عجیب در مراسم رژه روز ارتش در مشهد + فیلم
  • فیلم/ اتفاقی خاص در مراسم رژه روز ارتش در مشهد
  • اتفاقی خاص در مراسم رژه روز ارتش در مشهد + فیلم
  • (تصاویر) تشریفات خاص برگزاری جشن عروسی صائبین مندایی