Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نشست معاون رئیس جمهور و ریاست محترم سازمان برنامه و بودجه کشور و مهندس تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با دکتر سرمست استاندار قم ( به صورت ویدئو کنفرانسی)، امضای تفاهم نامه پروژه های جهش تولید در استان و امضای تفاهم نامه طرح 1000 واحدی مسکن محرومین و بهسازی مسکن روستایی از جمله برنامه های این سفر از پیش اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرهای تکمیلی متعاقبا ارسال می شود. /

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۳۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تفاهم نامه ۴ جانبه بغداد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری عراقی واع، منابع عراقی اعلام کردند که در مراسمی با حضور رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و محمد شیاع السودانی نخست‌وزیر عراق، امروز دوشنبه تفاهم‌نامه چهارجانبه میان عراق، ترکیه، قطر و امارات برای همکاری در پروژه جاده توسعه امضا شد.

دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق اعلام کرد که این تفاهم‌نامه با هدف همکاری مشترک در پروژه راهبردی جاده توسعه تنظیم شده است.

بر اساس این گزارش، این تفاهم‌نامه را وزرای حمل و نقل عراق و ترکیه و وزیر حمل و نقل قطر و نیز وزیر انرژی و زیرساخت امارات امضا کردند.

دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق اعلام کرد که به موجب این تفاهم‌نامه این کشورها در تنظیم چارچوب‌های لازم برای اجرای پروژه همکاری می‌کنند.

در بیانیه دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق آمده است: جاده توسعه یک پروژه راهبردی است که موجب تقویت رشد اقتصادی و افزایش همکاری‌های منطقه‌ای و تحقق هم‌افزایی اقتصادی میان شرق و غرب می‌شود و به تسهیل مبادلات تجاری و ایجاد مسیر رقابتی منجر می‌شود.

کد خبر 6085737

دیگر خبرها

  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات
  • جزییات تفاهم نامه ۴ جانبه بغداد
  • وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی
  • انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای کارکنان دانشگاه آزاد خوزستان
  • توسعه پرورش دام سبک در گلستان با حمایت سازمان اوقاف
  • توسعه دام سبک صنعتی رومن در گلستان