Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت‌الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان در پیامی درگذشت تعدادی از هم‌وطنان در حادثه مرکز جراحی سینا مهر شمیران را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وزیر محترم بهداشت جناب مستطاب آقای دکتر نمکی

سلام‌علیکم

درگذشت تعدادی از هم‌وطنان و همکاران جنابعالی و پرستاران و پزشکان محترم در حادثه مرکز جراحی محدود سینا مهر شمیران موجب تاثر و تألم شدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب این ضایعه ناراحت‌کننده را به جنابعالی و خانواده‌های داغدار و همه پزشکان و پرستاران محترم و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم.

امیدوارم خداوند روح این عزیزان را با ارواح طیبه اهل‌بیت علیهم‌السلام محشور بکند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراجع تقلید آیت الله علوی گرگانی انفجار در کلینیک سینا اطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۳۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناجات‌خوانی، نقالی، پرده‌خوانی و تعزیه در محوطه باز مرکز تئاتر کانون

هنرمندان در ویژه‌برنامه ماه مبارک رمضان با عنوان «پرده‌های علوی» در محوطه باز مرکز تئاتر کانون پرورش فکری به نقالی، پرده‌خوانی، مناجات‌خوانی و تعزیه می‌پردازند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ویژه‌برنامه ماه مبارک رمضان با عنوان «پرده‌های علوی» از روز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تا سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ به مدت پنج شب در محوطه باز مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بوستان لاله تهران اجرا می‌شود.

در این ویژه‌برنامه که به مناسب ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر و از ساعت ۱۷:۴۰ تا اذان مغرب برپا خواهد شد، هنرمندانی همچون محمدرضا معجونی، سیدمهرداد کاووسی، امیرحسین انصافی، صادق کیانی‌مقدم، الهه تاجیک، کیمیا یعقوبی و تعدادی از هنرمندان نوجوان به نقالی، پرده‌خوانی، مناجات‌خوانی و قصه‌گویی و گروه نمایشی و تعزیه هیئت «شاه‌چراغ» به سرپرستی مصطفی فتحی می‌پردازند.

یادآوری می‌شود نمایش‌های «گل باقالی و روزه کله گنجشکی» به نویسندگی و کارگردانی بهناز مهدی‌خواه که هر روز ساعت ۱۶:۳۰ و «هر روز نوروزه» به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین انصافی که ساعت ۱۷ در مرکز تئاتر کانون اجرا می‌شد در روز‌های برپایی ویژه‌برنامه «پرده‌های علوی» اجرا نمی‌شود.

پس از برگزاری ویژه‌برنامه «پرده‌خوانی»، نمایش‌های «گل باقالی و روزه کله گنجشکی»، «هر روز نوروزه» و «گرگ بلا جلو بیا جلو بیا» از روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ فعالیت خود را در مرکز تئاتر کانون واقع در پارک لاله تهران از سر خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • مناجات‌خوانی، نقالی، پرده‌خوانی و تعزیه در محوطه باز مرکز تئاتر کانون
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • پیام تسلیت سید مهدی شجاعی برای درگذشت معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات
  • انیمیشن «آوای ابرها» قصه کودکان مظلوم غزه/ کودکانی که نمی‌میرند
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • خاتمی برای درگذشت زهرا شجاعی پیام فرستاد
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم
  • پیام آیت‌الله اعرافی به رئیس کلیسای ارتدوکس