Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛مصطفی هاشمی‌طبا، فعال سیاسی در گفت‌وگو با پارسینه اظهار داشت: این روزها كشور شرایط بسیار بغرنجی را تحمل می‌كند. دردسرهای كرونایی، تحریم، گرانی‌های بی‌سابقه و . . . كافی است تا خودمان را در موقعیتی كاملا بحرانی ببینیم. به همین دلیل باید گفت،‌ بیشتر از همیشه به همصدایی احتیاج داریم تا بتوانیم به نوعی از بزنگاه سخت عبور كنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این چهره اصلاح‌طلب در ادامه سخنانش گفت: نكته‌ای كه جای تعجب و البته تاسف دارد، این است كه عده‌ای از طیف‌های مختلف همچنان به كوك كردن ساز چالش و تنش اصرار می‌كند. انگار نه انگار كه مردم گرفتاری‌های‌شان را روز به روز بیشتر می‌بینند و به همین دلیل بیشتر باید برای تعامل و همكاری توجه نشان بدهیم.

او همچنین تصریح كرد: انتخابات ریاست‌جمهوری یازده ماه دیگر برگزار می‌شود و وقت برای اینكه سیاسیون وارد فضای انتخاباتی شوند، بسیار است. در واقع برای بحث درباره انتخابات زود است و به جای اینكه انرژی و زمان خود را صرف آمدن این و یا آن كنیم، لازم است، همه تلاش‌شان را به كار بگیرند تا سیستم به راه‌حلی مناسب برای رفع مشكلات برسد. در واقع اگر مشكلات كم شود و مردم به آرامش نسبی برسند،‌ تازه می‌توانیم به برگزاری انتخاباتی پر شور امید داشته باشیم و هر جریانی كه به فضای انتخاباتی ورود كند، فضای مناسبی را برای معرفی خود به جامعه داشته باشد.

هاشمی‌طبا در ادامه افزود: در اینكه دولت شرایط پیچیده‌ای دارد، هیچ تردیدی نیست. اما دولتی‌ها باید بدانند تا آخرین روزی كه مسئولیت دارند، با واقع‌بینی و همكاری مطلوب با مجلس و نهادهای دیگر،‌ هر آنچه لازم است را برای برداشتن مانع‌ها،‌ مخصوصا موانع اقتصادی انجام بدهند.

وی توضیح داد: درباره نمایندگان مجلس هم حتما آنها به این واقف هستند كه در چه شرایط سختی قبول مسئولیت كرده‌اند. یعنی آنها باید بدانند،‌ توقع مردم این است كه در صحن بهارستان،‌ قبل از هر مساله‌ای، به این فكر باشند كه پتانسیل‌های موجود در كشور را چطور مدیریت كنند تا بحران حداقل كمرنگ شود.

مصطفی‌هاشمی‌طبا در پایان سخنانش گفت: ایران روزهای سختی دارد‌‌ و ما باید بدانیم، پشت سر گذاشتن این شرایط بدون همدلی اصلا امكان‌پذیر نیست.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مصطفی هاشمی طبا پارسی خبر اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۳۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات

شهرام کرمی، رئیس کل دادگستری کرمانشاه در دوازدهمین نشست ستاد پیشگیری جرائم و تخلفات انتخاباتی کرمانشاه، با اشاره به در پیش بودن دور دوم انتخابات در کرمانشاه، گفت : در این دوره از انتخابات به مانند دوره اول چهار مؤلفه سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت در دستور کار مجریان قرار دارد.

وی رویکرد دستگاه قضایی در حوزه انتخابات را رویکرد پیشگیرانه دانست و افزود: هر یک از مجریان انتخابات باید در حوزه کاری خود برای مشارکت حداکثری تلاش کنند تا انتخابات پرشوری برگزار شود.

رئیس کل دادگستری استان عملکرد مدیران را تضمین کننده سلامت انتخابات خواند و گفت: به همه مدیران استان تذکر لازم داده شده که هرگونه سوءاستفاده از اموال دولتی جرم است و مدیر مجرم تحت تعقیب دستگاه قضایی قرار خواهد گرفت.

وی اهمیت مدیریت رسانه‌ها و فضای مجازی در راستای حفظ امنیت روانی جامعه را یادآور شد و اعلام کرد: نهاد‌های مربوطه تلاش کنند تا با نگاه قانونی از بروز تخلفات و جرایم در حوزه رسانه و فضای مجازی جلوگیری کنند.

کرمی با اشاره به لزوم قانونمندی و اخلاقمداری در انتخابات پیش رو از سوی نامزدها، طرفداران و مجریان، خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری، حفظ احترام رقبا، عدم تخریب و رعایت اخلاق باید مورد توجه قرار گیرد.

 دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه نیز در این نشست ضمن تقدیر از عملکرد شایسته دست اندرکاران و مجریان در دور اول انتخابات، گفت: ثمره مشارکت حداکثری در انتخابات، عزت و اقتدار نظام اسلامی و اعتماد مردم را در پی خواهد داشت.

حمیدرضا کریمی با اشاره به رویکرد پیشگیرانه دستگاه قضایی خاطرنشان کرد: به دلیل سوابق اجرایی و مدیریتی چهار کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات در کرمانشاه، انتظار از آنها بسیار زیاد است و امیدواریم با احترام به قانون و توجیه طرفداران خود، از بروز تخلفات و جرایم انتخاباتی پیشگیری کنند.

وی ابراز امیدواری کرد مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با مشارکت پرشور و حداکثری مردم به همراه سلامت و امنیت لازم برگزار شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • پلیس انگلیس دو نفر را متهم به جاسوسی برای چین کرد