Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سیدرحیم میرکریمی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر سقوط یک نفر از آبشار لوه، نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند.


سیدرحیم میرکریمی افزود: آبشار لوه در محور گالیکش به جنگل گلستان قرار دارد و فرد جانباخته که خانمی ۳۵ ساله است پس از سقوط از ارتفاع ۷۵ متری آبشار، بر اثر شدت ضربه جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: نیرو‌های امدادی فرد جانباخته را پس از ۴ ساعت تلاش از مسیر صعب العبور آبشار به بالای آبشار منتقل کردند .


هفته‌های اخیر در این آبشار چند مورد سقوط از ارتفاع گزارش شده است از گردشگران خواهش می‌کنیم بدون آشنایی با منطقه و بدون داشتن توانایی و تجهیزات لازم؛ از رفتن به این محل خودداری کنند.


انتهای پیام / فا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سقوط از آبشار آبشار زیبا آبشار لوه گالیکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۳۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرمای شدید در بنگلادش ۴ قربانی گرفت

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شینهوا، مسؤولان بنگلادش روز دوشنبه گزارش دادند که تاکنون چهار نفر به دلیل گرمازدگی در دو روز گذشته در کشور بنگلادش جان خود را از دست داده اند.

روز گذشته کار در برخی از محل‌های ساخت‌وساز در هوای آزاد با توجه به گرمای طاقت فرسا در داکا پایتخت این کشور متوقف شد. گرمای شدید قیر جاده‌ها را نیز ذوب کرد.

برای مقابله با گرمای طاقت فرسا، دولت این کشور تمامی مدارس، دانشکده‌ها و مؤسسات آموزش فنی در سراسر کشور را از ۲۱ تا ۲۷ آوریل تعطیل اعلام کرد.

اداره هواشناسی بنگلادش پیش‌تر «هشدار موج گرما» صادر کرده بود.

دمای هوا در داکا روز یکشنبه به ۴۰ درجه سانتیگراد افزایش یافت. با این حال ترکیب گرما و رطوبت باعث می‌شود که افزایش دما بیش از آنچه دماسنج نشان می‌دهد احساس شود.

کارشناسان هشدار داده‌اند که میلیون‌ها نفر در این کشور در معرض تأثیرات ناشی از گرما هستند و شروع زودهنگام تابستان شدید ناشی از این تغییرات آب و هوایی است.

کد خبر 6085797

دیگر خبرها

  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • ارتفاع بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • سیل در جنوب چین قربانی گرفت؛ بیش از ۱۱۰ هزار نفر آواره شدند
  • قیمت طلا سقوط کرد
  • برق گرفتگی در مریوان حادثه آفرید
  • گرمای شدید در بنگلادش ۴ قربانی گرفت