Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به جهش خوب گازرسانی در این شهرستان طی سال‌های اخیر، گفت: در حوزه آب‌رسانی نیز 465 روستا در حوزه خرم‌آباد از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جعفر طولابی ظهر امروز در آئین افتتاح گازرسانی به پنج روستای بخش بیرانوند شمالی لرستان، اظهار کرد: از 680 روستای تابعه خرم‌آباد، در حال حاضر 416 روستا از نعمت گاز برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: از 680 روستای خرم‌آباد، 502 روستا دارای شرایط گازرسانی هستند که از این به تعداد 416 گازرسانی شده، ضمن اینکه عملیات اجرایی برای 15 روستا نیز در دست اقدام است.

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به جهش خوب گازرسانی در این شهرستان طی سال‌های اخیر، بیان داشت: در حوزه آب‌رسانی نیز 465 روستا در حوزه خرم‌آباد از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند هستند، در حوزه برق نیز از 680 روستا تنها به 30 روستا برق‌رسانی نشده که روستاهای دورافتاده و کمتر از 10 خانوار می‌باشند.

طولابی تصریح کرد: در حوزه راه روستایی، بهداشت و دیگر خدمات نیز علی‌رغم تنگناهای مالی، اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر حفظ و نگهداری تاسیسات در روستاها، افزود: انتظار می‌رود تاسیساتی که با هزینه بالا و برای ارائه خدمات در روستا قرار می‌گیرند توسط مردم به خوبی نگهداری شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: روستا آب آشامیدنی گاز جهش خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۳۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، خبرگزاری صدا و سیما به دنبال درخواست مردم به این روستا رفت و شنونده مسائل و مشکلات آنان شد.

موضوعی که انجام بسیاری از خدمات اینترنتی را برای مردم این روستا مشکل کرده است. 

تامین زیرساخت ها وپوشش اینترنت در روستاها، علاوه برافزایش رفاه اجتماعی، بهره مندی روستائیان از امکانات فناورانه یکسان را هم فراهم می کند.

دسترسی آسان به اینترنت درحالی به عنوان یکی ازنیازهای اساسی مردم به شمار می‌رود که این روزها تعدادی از روستاهای مهاباد از جمله حمزه آباد از این نعمت بی نصیب هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند
  • بهره مندی ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار
  • آب رسانی به ۷ روستا در بم