Web Analytics Made Easy - Statcounter

باند توزیع ماده مخدر تریاک در بلوار مجیدیه مشهد منهدم و کل محموله این باند به ارزش ۲۰میلیارد ریال توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، با اقدامات اطلاعاتی اداره کل اطلاعات خراسان رضوی، روز گذشته باند توزیع ماده مخدر تریاک در بلوار مجیدیه مشهد منهدم و کل محموله این باند به ارزش ۲۰میلیارد ریال توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین یک متهم دستگیر و یک دستگاه پژو پارس نیز توقیف گردید.

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری باند مواد مخدر کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۳۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان در راستای مقابله همه جانبه با پدیده شوم و زیانبار قاچاق ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی از قاچاق سازمان یافته فرآورده‌های نفتی توسط رانندگان چند اتوبوس خط کرمان- زاهدان مطلع و با بررسی موضوع متوجه شدند چند نفر از طریق کارت سوخت دو دستگاه اتوبوس و برخی مدارک جعلی اقدام به بارگیری سوخت کرده و آنها را در مناطق شرق کشور به فروش می‌رسانند.

وی افزود: در این رابطه با استعلامات انجام شده و پیگیری‌های بعدی مأموران ۴ متهم دخیل در جعل مدارک و حمل سوخت غیرمجاز دستگیر و از اتوبوس‌ها و مکان‌های دپوی آنها ۸۳ هزار و ۶۶۶ لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

سردار فرشید، با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست: با توجه به زیان‌های بسیار شدید خروج فرآورده‌های سوختی از کشور و خطرات زایدالوصف حمل سوخت از طریق ناوگان حمل مسافر و خودروهای شخصی، هرگونه مورد در این زمینه و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی را به شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند.

کد خبر 6088005

دیگر خبرها

  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • توقیف محموله ساخت اسرائیل در مرز ایران + جزئیات ماجرا
  • توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان