Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی اطلاعات جدیدی از یکی از محصولات سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است. این اطلاعات به ما از وجود یک تبلت جدید در خط تولید این شرکت خبر می‌دهند.

وب‌سایت سامسونگ آلمان، اطلاعات صفحه پشتیبانی جدیدی را برای شماره مدل Galaxy Tab S7 پست کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همان دستگاهی است که پیشتر با شماره مدل SM-T976B در سایت Geekbench مشاهده شده بود. این صفحه اطلاعات زیادی در مورد Tab S7 منتشر نکرد، اما ناخواسته وجود تبلت جدید توسط آن تائید شد. صفحه پشتیبانی پس از انتشار گزارش اولیه حذف شده است.

مشخصات تبلت جدید سامسونگ

همانطور که در لیست Geekbench نشان داده شده است، گلکسی Tab S7 پلاس 5G از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ بهره می‌برد، بنابراین ما انتظار داریم که تبلت مذکور از شبکه‌های 5G پشتیبانی کند. یک باتری بزرگ ۹۸۰۰ - ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپری به نمایشگر ۱۲.۴ اینچی این تبلت انرژی می‌دهد. البته در نسخه معمولی این دستگاه که دارای نمایشگر ۱۲.۴ اینچی است از باتری ۷۷۶۰ میلی‌آمپری استفاده شده است. هر دو نمایشگر دارای نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز هستند.

سامسونگ در تلاش است تا دسته بعدی تجهیزات سخت افزاری پرچمداران خود را معرفی کند. این شرکت در ماه آگوست یک رویداد زنده را برگزار خواهد کرد که در آن سری جدید گلکسی نوت ۲۰، گلکسی Z Flip 5G جدید و گلکسی فولد ۲ را که طرفداران مدت‌های زیاد انتظار آن را می‌کشند، معرفی می‌کند.

سامسونگ علاوه‌بر تولید گوشی‌های هوشمند بسیار پرطرفدار به ساخت تبلت‌های جذاب نیز شهرت دارد. این شرکت تاکنون موفق شده با تولید تبلت‌های بسیار کاربردی، نظر افراد زیادی را به خود جلب کند. البته این شرکت در این زمینه تنها نیست و رقبای سرسختی مانند اپل و هوآوی دارد. البته این شرکت به اندازه تلفن‌های هوشمند خود روی تبلت‌هایش تمرکز ندارد اما می‌توان گفت توانسته طرفداران این محصول را راضی نگه دارد.

بیشتر بخوانید

اینفوگرافیک جزئیات سامسونگ گلکسی فولد ۲ منتشر شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تبلت سامسونگ شرکت سامسونگ گلکسی Tab S7

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۳۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولید نفت اوپک پلاس از ماه جولای

صندوق بین‌المللی پول اعلام کرد انتظار دارد کشور‌های ائتلاف اوپک پلاس از ژوئیه (خرداد) آینده شروع به افزایش تدریجی تولید نفت کنند. 

بر اساس گزارش الخلیج آنلاین، الشرق دیروز جمعه اعلام‌کرد امین ماطی، رئیس هیات وام دهی این موسسه به عربستان سعودی در حاشیه نشست صندوق بین المللی پول و بانک جهانی در واشنگتن گفت: فرض ما بر این است که عقب نشینی کامل از کاهش تولیدات، در آغاز سال ۲۰۲۵ رخ خواهد داد.

ماطی همچنین خاطر نشان کرد با توجه به برنامه‌های عربستان سعودی برای توسعه صنایع از تولید گرفته با خدمات لجستیک، صندوق بین‌المللی پول انتظار دارد، حرکت رشد بخش غیرنفتی حداقل تا دو سال آینده به قوت خویش باقی بماند.

صندوق بین‌المللی پول بر اساس آخرین پیش‌بینی‌های خود که این هفته منتشر شد، برآورد‌های خود را از نرخ رشد اقتصاد عربستان، بزرگترین صادرکننده نفت در جهان از ۵.۵ درصد به ۶ درصد افزایش داد تا پس از هند در رتبه دوم قرار گیرد.

این صندوق همچنین انتظار دارد تولید نفت عربستان سعودی در اوایل سال ۲۰۲۵ به ۱۰ میلیون بشکه در روز برسد که کمترین میزان در سه سال اخیر  ۹ میلیون بشکه است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اقتصاد بین الملل

دیگر خبرها

  • مایکروسافت ظاهراً به‌دنبال افزایش همکاری با سامسونگ در حوزه هوش مصنوعی است
  • مشخصات اصلی اوپو پد ۳ لو رفت
  • بهترین گوشی موبایل در رنج ۲۰ میلیون؛ مقایسه A55 و ردمی نوت 13 پرو پلاس
  • تائید فنی ۶۰ پروژه فناوری زیستی برای استفاده از اعتبار مالیاتی
  • تائید فنی ۶۰ پروژه توسعه فناوری زیستی جهت استفاده از ظرفیت اعتبار مالیاتی
  • لیست محصولاتی که سامسونگ در سال ۲۰۲۴ رونمایی خواهد کرد
  • سامسونگ وضعیت فوق العاده اعلام کرد!
  • کدام گوشی‌های سامسونگ را بخریم؟
  • افزایش تولید نفت اوپک پلاس از ماه جولای
  • قیمت گوشی s23 ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱ اردیبهشت)