Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@04:22:26 GMT

ریزش معدن در گیلان غرب

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۴۰۲۰

ریزش معدن در گیلان غرب

خبرگزاری میزان- معاون علملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ریزش معدن در گیلان غرب خبر داد. تاریخ انتشار: 13:50 - 13 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۴۲۶۹

محمد باقر محمدی در گفت‌وگو با میزان گفت: ساعت ۱۳ و ۳۵ دقیقه امروز جمعه، گزارشی از استان کرمانشاه مبنی بر ریزش معدن در شهرستان گیلان غرب روستای سرتیتان دریافت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر ٣ تیم عملیاتی از شهرستان‌های گیلان غرب، اسلام آباد غرب و تیم واکنش سریع استان توسط بالگرد به منطقه حادثه اعزام شدند.

گزارش تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: معدن هلال احمر گیلان غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی استملاکی شهرستان لاهیجان

یاسر هادی پور، مدیر دفتر حقوقی شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان از رفع تصرف بیش از ۲ هکتار از اراضی استملاکی در شهرستان لاهیجان خبر داد.

او گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت صیانت از منابع آبی و همچنین به منظور جلوگیری از تعدی اشخاص به اراضی دولتی (حرائم کانال ها، بستر رودخانه‌ها و آب بندان ها) پیرو گزارش مدیریت منابع آب شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل نسبت به طرح شکایت به طرفیت ۷ نفر از متصرفین اراضی استملاکی شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان واقع در روستای شکاکم اقدام شد.

مدیر دفتر حقوقی شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان افزود: لذا پس از طی مراحل قانونی و با هماهنگی دادستان لاهیجان و حضور نیروی انتظامی و کارشناسان مربوطه مدیریت منابع آب این شهرستان به وسیله یک دستگاه بیل زنجیری کلیه اراضی متصرفه به مساحت ۲/۱ هکتار رفع تصرف شد.

هادی پور تصریح کرد: در راستای صیانت از منابع آبی و به منظور جلوگیری از تعدی اشخاص به اراضی دولتی دفتر حقوقی آب منطقه‌ای گیلان از انجام وظایف محوله قانونی خود به هیچ وجه کوتاهی نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های قزوین
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • لایروبی بیش از نیمی از انهار کشاورزی شهرستان رشت
  • ورزقان علی‌رغم تمام ظرفیت‌های معدنی همچنان محروم است
  • رفع تصرف زمین‌های دولتی در شهرستان لاهیجان
  • رفع تصرف اراضی استملاکی شهرستان لاهیجان
  • تالاب انزلی باید هر چه زودتر لایروبی شود
  • ۴۲۰ میلیارد ریال درآمد استان گیلان از محل حقوق دولتی معادن
  • صدور ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در کاشمر
  • دستاوردهای دولت در میامی/ راه، آب و معدن متحول شد