Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@03:43:42 GMT

کندوان و هراز ساعت ۱۵ امروز یک طرفه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۴۰۲۵

کندوان و هراز ساعت ۱۵ امروز یک طرفه می‌شود

خبرگزاری فارس: ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ سامانه‌های ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ثبت کمترین تردد جاده ها بین ساعات 4 تا 5 صبح 

وی اظهار کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد 2257 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری نسبت به روز قبل 0.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 درصد افزایش دارد در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 13.8 درصد، بیشترین بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

* تردد روان در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: دوربین های نظارت تصویری تردد روان در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

* 6 جاده به دلیل نداشتن ایمنی فعلا مسدود است

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: در حال حاضر محور قزوین-همدان در کیلومتر 110‌‌،‌ محور فرعی شمشک-دیزین، جاده خرم آباد-پل‌دختر ‌در استان لرستان،‌ جاده شهداد-نهبندان در استان کرمان، ‌‌جاده رامیان-اولنگ-شاهرود ‌ و محور فنوج – اسپکه واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان  به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است.

وی اظهار داشت:‌ در شبانه‌روز گذشته در‌ آزادراه تهران-کرج، آزادراه کرج-تهران و آزادراه کرج -قزوین‌‌ بیشترین تردد ثبت شد.

* کندوان و هراز از ساعت 15 امروز  یک طرفه می شود

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه در محور کندوان تردد انواع تریلر و کامیون و در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است، افزود: در محور کندوان تردد خودرو از ساعت 15 تا 24 امروز جمعه 13 تیر از کرج و ابتدای آزاد راه تهران – شمال  به سمت مرزن آباد ممنوع است؛ با اعلام پلیس راه در محل، تردد از ساعت 18 تا 24 امروز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: در محور هراز تردد خودرو از ساعت 15 تا 22 امروز جمعه 13 تیر از رودهن به سمت آمل ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 22 امروز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

* ممنوعیت تردد کامیون در محور هراز تا ساعت 24 امروز

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: تردد کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 امروز در محور هراز ممنوع است.

* ممنوعیت تردد موتورسیکلت در جاده های شمال و تهران-مشهد تا صبح فردا

وی افزود: تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 روز شنبه مورخ 14 تیر در محورهای کندوان، فیروزکوه، هراز و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

منبع: فردا

کلیدواژه: محدودیت ترافیکی کندوان و هراز ممنوعیت تردد جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز از اجرای عملیات پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ خبر داد. - اخبار استانها -

کوروش روشن رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هراز در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از آمل با اشاره به ریزش سنگ در چند نقطه محور هراز گفت: این ریزش در پی بارندگی شدید در شب گذشته حدود شش عصر و روز سه شنبه در 30 کیلومتری آمل به تهران منطقه لهاش تا 90 کیلومتر امام‌زاده هاشم یعنی حدود 65 کیلومتر از محور اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری انباشت شن و ماسه و سنگ‌های کوهی از سطح جاده با حضور عوامل گشت راهداری هراز در محل ریزش سنگ، در حال انجام است، افزود: چهار اکیپ اعم از کامیون‌های تیغ دار، گریدر، لودر، خودروهای نیمه سنگین راهداری به همراه 30 نفر از نیروهای راهداری مشغول پاکسازی محور هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز از خسارت یک دستگاه خودروی سمند در پی ریزش سنگ خبر داد و گفت: این اتفاق در پی عدم توجه راننده خودرو به تذکرات پلیس راه و عوامل راهداری مبنی بر محدودیت تردد اقدام به حرکت در مسیر آمل به تهران رخ داد. 

روشن یادآور شد: خوشبختانه به سرنشینان این خودرو آسیبی وارد نشد.

وی با تاکید بر اینکه هم‌اکنون محور هراز در حال حاضر به صورت محدود برای تردد باز است، گفت: به طور معمول پس از هر بارندگی و هدایت آب از کوه به سمت پایین دست، شاهد شست وشوی شن و ماسه و رها شدن سنگ به سمت اطراف و جاده هستیم.

رئیس اداره راهداری حمل و نقل جاده‌ای هراز گفت: از رانندگان و مسافران درخواست می‌شود با توجه به شرایط آب و هوا و وضعیت احتمال ریزش سنگ، از انجام تردد و سفر‌های غیرضروری در این جاده خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • ترافیک در محور هراز سنگین است