Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@02:23:27 GMT

آغاز نمایش های خیابانی در آستارا

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۴۰۵۱

آغاز نمایش های خیابانی در آستارا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا روز جمعه در حاشیه اجرای یک نمایش خیابانی در پارک ساحلی مخیری این شهرستان اظهار کرد: این نمایش های خیابانی هر هفته با یک موضوع خاص با همکاری سازمان مردم نهاد رنگین کمان زندگی و اداره ورزش و جوانان تا پایان تابستان برگزار خواهد شد.

شاپور تشرینی بیان کرد: آرش قربانپور و کاوه دفتری امروز در قالب این گروه نمایشی در مدت زمان ۲۰ دقیقه با موضوع پیشگیری از اعتیاد ایفای نقش کردند و هفته آینده این هنرمندان نمایش خیابانی با موضوع طلاق اجرا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات در آستارا نیز گفت:  مسابقه پیامکی با هدف پیشگیری از استعمال قلیان و تقویت آگاهی و شناخت افکار عمومی نسبت به آثار و عواقب زیان بار استفاده از ماده دخانی برگزار می شود.

رضا نظری افزود: علاقمندان در شهرستان آستارا می توانند با پاسخ به سوال "به نظر شما اولویت اول بهانه برای قلیانی شدن چیست؟" در این مسابقه پیامکی شرکت کنند.

وی بیان کرد: گزینه های این سوال الف) کمبود اماکن ورزشی و ب) دوستان صمیمی ناباب است و شرکت کنندگان یکی از کلمات الف یا ب را به شماره ۰۹۲۲۶۴۸۲۵۲۰ ارسال کنند.

وی ادامه داد: مهلت شرکت در این مسابقه ۳۱ تیرماه است و به قید قرعه به سه نفر از شرکت کنندگان در این مسابقه جوایزی از سوی جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات اهدا خواهد شد.

نظری یادآور شد: ۸۷ چایخانه در آستارا فعال است و با وجود اینکه مجوز قلیانسرا صادر نمی شود چایخانه ها به مکانی برای استعمال قلیان تبدیل شده اند و تلاش می کنیم با اجرای مسابقات ورزشی و فرهنگی، جوانان مصرف کننده سیگار و قلیان را به فعالیت های ورزشی و کتابخوانی سوق دهیم.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان است و ۴۰۰ هنرمند در هفت انجمن هنری آن ساماندهی شده اند.

برچسب‌ها آستارا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایش پیشگیری از اعتیاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایش پیشگیری از اعتیاد آستارا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایش پیشگیری از اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری؛ این جشنواره چهارم اردیبهشت ماه در تماشاخانه مهر واقع در چهارراه ابوریحان‌بیرونی از ساعت ۰۹:۰۰ صبح تا ۱۸:۰۰ اجرا می‌شود و اختتامیه آن روز پنجم اردیبهشت ماه در سالن سینمای اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در چهارراه ابوریحان از ساعت ۰۹:۰۰ صبح برگزار خواهد شد.

در این جشنواره ۱۰ گروه نمایشی کودک و نوجوان حضور دارند که پنج نمایش در بخش آزاد و پنج نمایش در بخش کانون باهم به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید

درخشش چهار محال و بختیاری در دوسالانه هنر‌های تجسمی کشور

لازم به ذکر است که تماشای تمامی نمایش‌های این جشنواره رایگان خواهد بود و نمایش‌ها به صورت زنده در کانال شاد کانون پخش می‌شود.

جدول زمانبندی گروه‌های نمایشی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان ونوجوانان کانون استان به شرح زیر اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • سرو قلیان اکسیژن و جوانانی که موش آزمایشگاهی شده‌اند
  • قلیان اکسیژن و بازی با جون جوانان؛ طرح مطالعاتی وزارت بهداشت؟
  • سرو آزادانه قلیان اکسیژن و جوانانی که موش آزمایشگاهی شده‌اند
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • تور ایرانگردی نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آغاز شد
  • برگزاری جشن سلامت با نمایش عروسک‌های دادا و کاکا+عکس
  • برگزاری جشن سلامت با نمایش عروسک‌های دادا و کاکا
  • نمایش خیابانی «لکه‌های پاک»؛ بازتابی از حادثه عاشورای تاریخی حرم رضوی
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری