Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،به موجب حکمی از سوی کریمیان رئیس نجات غریق و غواصی مازندران، مجتبی شمس به عنوان سرپرست نجات غریق و غواصی شهرستان نوشهر منصوب شد.

مجتبی شمس، بازنشسته اداره ورزش و جوانان است که ٩ سال سابقه مدیریت اداره ورزش و جوانان را در کارنامه دارد.

او چندین سال به عنوان نماینده اداره کل ورزش و جوانان در غرب استان با هیأت نجات غریق استان مازندران همکاری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کریمیان رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران در مورد سرپرست جدید نجات غریق و غواصی شهرستان نوشهر، گفت: مجتبی شمس، مدیری مسئولیت پذیر و میدانی است و بی تردید با حضور ایشان در این مسئولیت، شاهد تغییرات مثبت و ساحلی امن در شهرستان نوشهر خواهیم بود.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غریق و غواصی مازندران ورزش و جوانان مازندران امداد و نجات نجات غریق و غواصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید راه و شهرسازی فارس منصوب شد

وزیر راه و شهرسازی در حکمی، ناصر رضایی را به عنوان سرپرست جدید اداره‌کل راه و شهرسازی فارس منصوب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، وزیر راه و شهرسازی در حکمی، ناصر رضایی را به عنوان سرپرست جدید اداره‌کل راه و شهرسازی فارس منصوب کرد.

در حکم مهرداد بذرپاش خطاب به رضایی آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان فارس منصوب می‌نمایم.

شناسایی نظام مسائل عمومی و اختصاصی مردم منطقه در حوزه‌های تخصصی ذیربط، اتخاذ تصمیمات و راهکار‌های نوآورانه فناورانه و مردم پایه و اجرای منسجم طرح‌های پیشران پیشرفت در حوزه‌های مسکن و شهرسازی و حمل و نقل با همکاری هدایت و حمایت، معاونین سازمان‌ها و شرکت‌های مادر تخصصی وزارتخانه، استاندار محترم، شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، شورای اداری و مجمع نمایندگان استان از اولویت‌های کاری شما می‌باشد. 

امید واثق دارم با پیش رو قرار دادن اسناد مصوب بالادستی، سیاست‌های ابلاغی و رعایت قوانین و مقررات در تعامل سازنده و مؤثر با دستگاه‌های اجرایی و بخش عمومی غیر دولتی و نهاد‌های انقلابی استان و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت آحاد مردم معتمدین و تشکل‌های نخبگانی به ویژه زنان و جوانان در قالب‌های هیأت‌های اندیشه‌ورز و تشکیل و شبکه‌سازی هسته‌های پیشرفت استان فارس نسبت به شکوفایی قابلیت‌های طبیعی انسانی دانشی و قومی فرهنگی اقدام نمائید و با توکل به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج)، به‌کارگیری رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست‌های دولت مردمی، زمینه‌ساز تحقق چشم انداز ایران پیشرفته و قوی باشید.

پیش از این محمودرضا طالبان به مدت دو سال مسئولیت اداره‌کل راه و شهرسازی فارس را برعهده داشت.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • اردوی آماده‌سازی تیم ملی نجات غریق در تهران برگزار شد
  • سرپرست شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ تهران منصوب شد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • سرپرست جدید راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • استانداردترین روش‌های غریق نجات توسط ناجیان استفاده می شود
  • حقوق ناجیان غریق سواحل دریایی کشور چهار برابر افزایش یافت
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران منصوب شد
  • مصرف ۵۷۰۰ مگاواتی برق دوره پیک در مازندران پیش بینی می شود