Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@04:49:39 GMT

ماجرای بی‌احترامی به خبرنگاران در شیراز چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۴۱۰۴

ماجرای بی‌احترامی به خبرنگاران در شیراز چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

بهمن بهروزی رور جمعه افزود: پروژه تصفیه خانه شماره ۲ فاضلاب شیراز روز گذشته پس از سال ها به نتیجه رسید و قطعا کسانی که می توانند این دستاورد و سایر عملکرد دستگاه های اجرایی را منعکس کنند خبرنگاران هستند.

وی افزود: خبرنگاران رکن اصلی افتتاح یک پروژه هستند، اینکه گفته شده در مراسم افتتاحیه تصفیه خانه شماره ۲ فاضلاب شیراز به تعدادی از خبرنگاران بی احترامی شده یا اجازه ورود به آنان داده نشده است به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به روند شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی حتی به معاونان و مدیران اجرایی شرکت آب و فاضلاب شیراز اجازه ورود داده نشد و افراد حاضر در جلسه بیشتر از ۲۵ تا ۳۰ نفر نبودند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز با بیان اینکه در دعوت و حضور رسانه ها در این مراسم هیچ قصدی نبوده است گفت: من قبل از مراسم افتتاحیه بیان کردم سعی کنید خبرنگاران در مراسم حضور داشته باشند اما دوستان رسانه ای گلایه مند شدند و من رسما عذرخواهی می کنم و در یک فرصت مناسب در یک یا ۲ هفته آینده از تمامی خبرنگاران دعوت خواهد شد و از آنان دلجویی خواهیم کرد.

بهروزی افزود: موضوع دعوت از خبرنگاران در مراسم افتتاح پروژه روز گذشته هدایت شده یا کنترل شده نبوده و اگر واقعا ثابت شود همکاران من کاری کرده اند قطعا برخورد می کنم.

تصویه خانه شماره ۲ فاضلاب شیراز روز گذشته به صورت ویدیو کنفرانس با دستور رییس جمهوری افتتاح شد.

وی همچنین در خصوص تجمع روز گذشته تعدادی از کارگران در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق چند ماهه آنان بیان کرد: این افراد پرسنل شرکت آب و فاضلاب شیراز نبودند، پرسنل ما حقوق خود را گرفتند و به هیچ پرسنلی بدهی نداریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: افراد تجمع کرده مربوط با شرکت آبیاری و زهکشی بودند که تحت پوشش سازمان آب منطقه ای فارس هستند که فکر می کردند وزیر نیرو یا معاون وی به مراسم افتتاحیه می آید و به همین دلیل تجمع کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شیراز خبرنگاران آبفا شرکت آب و فاضلاب شیراز روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 نوسازی ۸۹ کیلومتر از شبکه آب‎رسانی استان همدان

ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اصلاح و نوسازی ۸۹ کیلومتر شبکه آب استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: اصلاح شبکه‌های فرسوده آب بخشی از اقدامات فنی برای کاهش هدررفت آب است.

براساس گزارش روابط عمومی آبفای استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر اظهار کرد: ۹۸۱ کیلومتر از شبکه آب شهری استان معادل ۳۷.۲۲ درصد و ۲۸۸ کیلومتر از شبکه آب روستایی استان معادل ۷.۵ درصد به نوسازی نیاز دارد.

بختیاری‌فر با بیان اینکه نوسازی شبکه برای جلوگیری از هدررفت آب و عبور از چالش‌های کمبود آب در این استان ضروری است، خاطرنشان کرد: یکی از اقداماتی که با هدف کاهش میزان هدررفت آب، به صورت مداوم در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد، بازسازی شبکه و خطوط آبرسانی است.

وی با اشاره به اینکه عملیات نوسازی شبکه توزیع و انشعاب‌های آب پس از بررسی نقاط حادثه‌خیز شبکه توزیع و با هدف کاهش هدررفت آب و تأمین فشار مناسب شبکه توزیع اجرا می‌شود، یادآور شد: در سال گذشته ۹.۵ کیلومتر از شبکه آب شهری و ۷۹.۶ کیلومتر از شبکه آب روستایی در استان همدان اصلاح شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با تأکید بر مدیریت مصرف، تنها راه عبور از بحران کم آبی را مدیریت مصرف و صرفه‌جویی عنوان و از شهروندان درخواست کرد تا نسبت به صرفه جویی در مصرف آب، توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نوسازی ۸۹ کیلومتر از شبکه آب‎رسانی استان همدان
  • ماجرای دپوی ۳ ماهه سرم در کشور
  • نوسازی ۱۸ هزار انشعاب آب در استان بوشهر
  • ۱۲ هزار انشعاب آب در لرستان مجاز شد
  • صرفه‌جویی ۴۶۰ هزار مترمکعبی مشترکان آب در آذربایجان‌غربی
  • مشترکان آب در آذربایجان‌غربی ۴۶۰ هزار مترمکعب صرفه‌جویی کردند
  •  نوسازی ۸۹ کیلومتر از شبکه آب‎رسانی استان همدان
  • به زودی، تامین آب آشامیدنی پایدار بیش از ۱۳ هزار نفر در جاسک
  • تامین آب شرب خرانق با حفر چاه
  • تامین آب صنایع سیستان و بلوچستان، از محل پساب