Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-19@05:39:59 GMT

پیکر «سیروس گرجستانی» شنبه تشییع می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۴۱۰۸

پیکر «سیروس گرجستانی» شنبه تشییع می‌شود

طبق برنامه ریزی صورت گرفته از سوی خانه سینما بناست مراسم تشییع زنده یاد «سیروس گرجستانی» روز شنبه 14 تیرماه ساعت 10:30 صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار شود.

به گزارش فارس، بنا بر این گزارش، پیکر این هنرمند فقید در قطعه بهشت زهرا(س) به خاک سپرده خواهد شد.

«سیروس گرجستانی» بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون بر اثر سکته قلبی درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، از جمله سریال‌های زنده یاد گرجستانی که در 76 سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد، می‌توان به «متهم گریخت» و همچنین سریال‌های «زن بابا» و «گاوصندوق» اشاره کرد.

بنا بر این گزارش، این هنرمند در مستند پرتره «رخ» به تهیه کنندگی سیدمازیار هاشمی که برای اولین بار به زندگی این هنرمند پرداخته بود، گفته است: همه بازیگرا دوست دارن کار خوب انجام بدن. عجیبه که دیگه امروزه برای من کار خوب نیست.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سیروس گرجستانی تشییع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع گرجستانی پرسپولیس به پیکان رسید

مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس آماده بازی با پیکان شد.

به گزارش فارس، گئورگی گولسیانی بعد از طی کردن مصدومیت خود حالا آماده بازگشت به میادین می‌شود. این بازیکن گرجستانی در این فصل به عنوان مهره دفاعی پنج گل زده است.

یکی از نگرانی‌های پرسپولیس در دربی روز چهارشنبه غیبت گئورگی گولسیانی بود. این مدافع گرجستانی در بازی ذوب آهن مصدوم شد و پس از آن دیدار با نفت و گاز گچساران و فولاد را نیز از دست داد. او با توجه به شرایطش نتوانست در لیست دربی نیز حضور داشته باشد.

با این حال پس از ۳ بازی غیبت، گولسیانی پس از اضافه شدن به تمرینات گروهی تلاش می‌کند به فرم ایده‌آل بازی برسد. حالا بابد دید که اوسمار سرمربی پرسپولیس از این بازیکن در بازی با پیکان استفاده کند یا دست به ترکیب دفاعی تیمش در دربی نمی‌زند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گولسیانی بازی مقابل النصر عربستان را از دست داد مدافع 2 اخطاره پرسپولیس محروم نیست

دیگر خبرها

  • پیکر مرزبان شهید فردا ۲۹ اسفند در شهرستان جیرفت تشییع می‌شود
  • پیکر مرزبان شهید فردا ۲۹ اسفندماه در شهرستان جیرفت تشییع می‌شود
  • زنده از سن‌سیروس: دوئل نبازها در لیگ برتر زنان
  • درخشش فیلم هنرمند قشمی در جشنواره ایتالیا
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در تبریز
  • تشییع پیکر شهید کوچکزایی در زابل
  • غول‌پیکر‌ترین آتشفشان مریخ کشف شد
  • غول‌پیکر‌ترین آتش‌فشان مریخ کشف شد
  • مدافع گرجستانی پرسپولیس به پیکان رسید
  • عکس‌های منتشر نشده از تشییع پیکر سید احمد خمینی