Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل زندان های استان فارس به اشاره به اینکه درسال گذشته زمینه آزادی ۵۵۰نفر از زندانیان جرایئم غیر عمد در فارس فراهم شد گفت: هم اکنون تعداد ۸۲۵ زندانی جرایم غیرعمد در زندان های استان محبوس هستند که از ابتدای سال تاکنون زمینه آزادی 95 نفر ازآنان فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی زندان های استان فارس، اسحاق ابراهیمی در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اظهارداشت: تعداد ۸۲۵نفر زندانی جرایم غیرعمد در زندان های استان محبوس هستند که از این تعداد ۵۱نفربه دلیل بدهی کمتر از ۲۰میلیون با مبلغ بدهی ۹۷۰میلیون تومان، به حمایت خیرین نیکوکار استان نیازمند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرنمایندگی ستاد دیه فارس نیز گفت: در مراسم جشن گلریزان دهه کرامت امسال، مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان به صورت نقدی،  در قالب چک و تعهد با همت خیرین نیک اندیش جمع آوری شد.

سیدرضا اسکندری اضافه کرد: در جشن گلریزان که در ماه مبارک رمضان برگزار گردید نیز مبلغ ۵میلیارد و ۳۰۰میلیون با نیت خیرخواهانه خیرین جمع آوری و تعدادی از زندانیان  جرائم غیر عمد از زندان ازاد شدند.

وی یادآور شد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری جشن گلریزان همچون سنوات گذشته درماه مبارک رمضان وجود نداشت تصمیم برآن است تا پایان سال در سه مرحله جشن گلریزان را برگزار شود.

رئیس هیأت امنای ستاد دیه استان نیز در این مراسم گفت: خیرین استان در تمامی زمینه ها پیشرو بوده اند و لازم است همسایگان نیازمند و گرفتاران در بند زندان که خواسته یا ناخواسته محبوس شده اند را فراموش نکنند و برای آزادی زندانیان پیشقدم باشند.

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی اظهارداشت: افرادی که در بند هستند به دلیل نوسانات بازار و اقتصادی ورشکسته یا بدهکار شده اند و یا به علت یک سانحه غیر عمدی محبوس شده اند وهم اینک چشم امید به خیرین دارند.

وی اضافه کرد: ارزش و اهمیت انفاق به اندازه ای است که خداوند در قرآن مجید، در بیش از هشتاد آیه به آن اشاره کرده است و این بیانگر اهمیت انفاق و کمک به همنوع است.

حقوقی و مدنی باعث شده تعدادی از آنان گرفتار زندان شوند.

وی اظهار داشت: به دلیل شرایط روحی و روانی زنان، زندان جای زنان نیست اکنون که به دلیل الزامات قانونی گرفتار بند و زندان شده اند لازم است با تدابیر قانونی و همچنین کمک خیرین زمینه آزادی آنان از زندان فراهم شود و مورد مراقبت قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس،ستاد دیه استان فارس با شماره حساب ۱۰/ ۱۱۹۹۱۱۹۹ نزد کلیه شعبه بانک ملت و شماره کارت بانکی ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ و از طریق سامانه تلفن همراه # ۱۰۱۰۱۰* ۴*۷۳۳* آماده دریافت کمک های نقدی خیرین در امر آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد استان فارس می باشد.

انتهای پیام/ش

 

منبع: فارس

کلیدواژه: ستاد دیه استان فارس جشن گلریزان استان فارس شیراز زندان های استان زمینه آزادی جشن گلریزان استان فارس شده اند غیر عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در جشن گلریزان عنبرآباد جمع آوری شد

 حجت الاسلام بامری امام جمعه، شهرستان عنبر آباد در آئین برگزاری جشن گلریزان ویژه محکومان جرائم غیر عمد با بیان این موضوع که یکی از اهداف برگزاری جشن‌های گلریزان، خریدن آبروی بنده مومنی از بندگان خداوند است، گفت: جمع آوری کمک‌های خیران برای انجام مسئولیت اجتماعی می‌باشد که در مسیر انجام حوائج بندگان مومن می‌باشد.

وی  بیان داشت: گلریزان و کمک به آزادی محکومان جرائم غیر عمد یکی از مصادیق معامله با خداوند می‌باشد که پروردگار وعده آن را در همین دنیا داده است.

علیرضا سالاری، رئیس دادگستری شهرستان عنبر آباد در آئین جشن گلریزان این شهرستان با بیان اینکه چشم تعدادی مددجوی عنبر آبادی به دست کریمانه خیران می‌باشد، گفت:  در جشن گلریزان شهرستان عنبرآباد، یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون جمع آوری شد و خیران تعهد کردند ۳۰۰ میلیون دیگر را کمک کنند.

وی افزود: کل مبلغ بدهی مددجویان بیش از ۹ میلیارد تومان می‌باشد که طی رایزنی‌های صورت گرفته ۷۰ درصد این مبلغ در جلسات صلح و سازش رضایت اخذ شد و در نهایت این افراد با پرداخت مبلغ ۲ میلیارد تومان از زندان آزاد می‌شوند.

 سالاری بیان داشت: خیران با حضور خود و کمک به آزادی محکومین جرائم غیر عمد همیشه یاور و همراه ستاد مردمی دیه بوده اند و زندانیان جرائم غیر عمد چشم انتظار دست سخاوتمند خیرین نیک اندیش هستند.

  سید حجت الله موسوی قوام، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان در جشن گلریزان شهرستان عنبر آباد با بیان این موضوع که رسالت ستاد دیه حول ۲ محور پیشگیری و درمان می‌باشد، گفت: در حوزه درمان که همان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد می‌باشد، کار در حال انجام است؛ اما در حوزه پیشگیری که مهم‌ترین حوزه می‌باشد نیازمند یکسری برنامه‌های کارشناسی شده با همکاری تمامی نهاد‌های دولتی و خصوصی می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین رسالت ستاد دیه، فرهنگ سازی و پیشگیری از وقوع جرم در جرائم غیر عمد است، افزود: طی ۲۳ سال از فعالیت ستاد دیه استان می‌توان به جرات گفت؛ اگر حمایت‌های خیران، نیکوکاران و مسئولان از این نهاد مردمی نبود، هرگز نمی‌توانستیم این حجم از خدمت رسانی را به این قشر آسیب دیده از جامعه را داشته باشیم.

 جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد به همت فعالان اقتصادی، خیران، مردم و مسئولان شهرستان عنبرآباد در سالن اجتماعات اداره فرهنگ ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن گلریزان در بروجن
  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • ‌آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در جشن گلریزان عنبرآباد جمع آوری شد
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی
  • آزادی ۱۴۰ زندانی محکوم مالی در فارس