Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز جمعه در پیام آدینه به رسانه‌ها اعلام کرد: وضعیت قرمز و خطرناک استان در بیماری کرونا می‌طلبد مسئولان در عرصه مدیریتِ مهار و کنترل آن دقت و مجاهدت بیشتری کنند.

وی افزود: با توجه به روند افزایشی بیماری کرونا و قرمز شدن سه شهر بوشهر، گناوه و دشتستان، مردم با رعایت نکات بهداشتی به یاری مدافعان سلامت بشتابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه بوشهر ادامه داد: مردم در این شرایط دستورالعمل‌های بهداشتی را به طور دقیق مورد توجه و آنها را به دیگران توصیه کنند، بی تردید در صورت نبود مدیریت و توجه نکردن به دستورالعمل‌ها شاهد شیوع گسترده بیماری و افزایش میزان مرگ و میر خواهیم بود.

صفایی بوشهری با قدردانی از تلاش‌ شبانه روزی کادر بهداشت و درمان در خدمت رسانی به بیماران گفت: با توجه به ضرورت استفاده از ماسک،گروه‌های جهادی و مردمی با تهیه ماسک‌های مناسب یاری رسان مردم در این شرایط باشند.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود کارفرمایان در این شرایط نسبت به پرداخت به موقع حقوق کارکنان و کارگران اقدام کنند تا این قشر از جمعیت در این شرایط سخت گرفتار مسائل و مشکلات زندگی و معیشتی نشوند و بتوانند زندگی خود را مدیریت کنند.

امام جمعه بوشهر گفت:  اشتغال جوانان و حل مشکل اقتصادی و معیشت مردم، سرعت بخشی در احداث راه آهن، تامین آب آشامیدنی، مهار بیماری کرونا از مهمترین مسائل روز استان است وامید می‌رود مسئولان استان در راستای حل، تامین اعتبار لازم و مدیریت جهادی این مسائل موفق باشند.

وی با گرامیداشت ۱۴ تیر ماه روز قلم و بزرگداشت اصحاب نویسندگی یاد و خاطره شهدای این حوزه به ویژه شهید آوینی و امام شهدا را گرامی داشت.

صفایی بوشهری با تبریک ولادت امام رضا (ع) گفت: این امام رئوف مظهر کمال ایمان و تجلی الطاف بی پایان الهی است و جهان اسلام را در شرایط سخت و پیچیده آن روز نجات داد.

وی همچنین از خادمان بارگاه امام رضا که برای برپایی جشن‌های زیرسایه خورشید راهی استان بوشهر شده بودند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات ظهر چهارشنبه در حاشیه میز خدمت در شهرستان جم اظهار کرد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر شهرستانی به شهرستان جم، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های دولت مردمی آیت الله رئیسی رفع دغدغه‌ها و دیدار چهره به چهره با مردم و محرومان است، تصریح کرد: برپایی این گونه برنامه‌هایی در قالب میز خدمت اقدام بسیار با ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم.

وی افزود: در این دیدار ۳۶۵ میلیون تومان وام قرض الحسنه به خانواده‌های کم‌بضاعت و ۴۵ میلیون تومان مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند اختصاص داده شد.

پورات عنوان کرد: همچنین به سه نفر وسایل و خدمات توانبخشی اختصاص داده شد و فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

وی گفت: در این دیدارها، ۲۵۵ میلیون تومان تسهیلات ضروری، ۱۱۰ میلیون تومان تسهیلات کارگشایی و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن به افراد تخصیص یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در این دیدارها مهم‌ترین موضوعات متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرای طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

کد خبر 6087835

دیگر خبرها

  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • برنامه‌های تولیدی رادیو بوشهر کیفی شود
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس ایران و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه