Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و ریاست محترم سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر به قم آخرین وضعیت طرح های توسعه در استان و همچنین موضوع جهت تولید را بررسی کرد.

نشست معاون رئیس جمهوری و ریاست محترم سازمان برنامه و بودجه کشور و مهندس تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با دکتر سرمست استاندار قم ( به صورت ویدئو کنفرانسی)، امضای تفاهم نامه پروژه های جهش تولید در استان و امضای تفاهم نامه طرح 1000 واحدی مسکن محرومین و بهسازی مسکن روستایی از جمله برنامه های این سفر از پیش اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/ ایرنا

بیشتر بخوانید:

ساخت هزاران مسکن برای محرومان اصفهان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران بهاری خیابان‌ها چابهار را هم سیلابی کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، شال فروش معاون برنامه ریزی و‌توسعه فرمانداری چابهار گفت:در مناطقی که معابر و یا منازل دچار آبگرفتگی شده اند نیرو‌های خدمات رسان مشغول راهسازی آب هستند.
وی گفت: درپی بارش‌های شب گذشته و صبح امروز، به زیرساخت‌های شهری چابهار خسارت وارد کرده است که تیم‌ های ارزیاب با فروکش کردن آب در منطقه درحال ارزیابی خسارت‌ها هستند.
شال فروش گفت: تاکنون هیچگونه خسارت جانی در پی بارش‌ها در چابهار گزارش نشده است و‌زندگی مردم در شراط عادی در جریان است.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری چابهار گفت: درسطح شهر چابهار گزارش‌هایی مبنی بر آبگرفتگی منازل مردم، و‌مغازه‌ها گزارش شده است که گرو‌های امدادی به محل اعزام شدند ودر حال خدمات رسانی هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه
  • امضای تفاهم‌نامه قضایی میان ایران، عراق و سوریه
  • تحقق شعار سال نیازمند انسجام دستگاه‌های مربوطه تولید است
  • رئیسی: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود
  • باران بهاری خیابان‌ها چابهار را هم سیلابی کرد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • شرکت‌های دانش‌بنیان راهی میان‌بُر برای رشد تولید هستند
  • شرکت‌های دانش بنیان راه میانبر برای رشد تولید هستند