Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی پروین و دیگر پیشکسوتان پرسپولیس به حمید درخشان تسلیت گفتند

طرفداری - اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس درگذشت پدر همسر حمید درخشان را تسلیت گفت.  حمید درخشان این روزها در غم از دست دادن پدر همسر خود عزادار است. برهمین اساس علی پروین در تماس کوتاهی که با خبرنگار طرفداری داشت گفت: "حمید درخشان یکی از دوستان و شاگردان خوب و قدیمی من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم خداوند به او و خانواده اش صبر دهد. حال این روزهای حمید را خوب می فهمم. برای او و همین طور خانواده اش از درگاه خداوند آرزوی صبر و سلامتی دارم."

گفتنی است که چهره هایی چون محمود خوردبین, حسین کلانی، حمید جاسمیان، رضا وطنخواه، ممبینی، زادمهر، حمید استیلی، وحید قلیچ، ناصر محمدخانی، حسن غلامی، مجتبی محرمی، مرتضی فنونی زاده، فرشاد پیوس، رضا ریاضتی، ضیا عربشاهی، محمد پنجعلی و دیگر پیشکسوتان پرسپولیس نیز در تماس تلفنی با درخشان به او تسلیت گفتند.

لازم به ذکر است که درخشان در گفت و گو با همکار ما اعلام کرد:

 به دلیل شیوع دوباره بیماری کرونا مجلس ختمی برگزار نمی شود ولی از تمام دوستانی که در این شرایط کنار من بودند تشکر می کنم.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حمید درخشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به همه بزرگان باختی و دوست داری برگردی؟ | اینجا هم دوستت دارند یا نه!

به گزارش همشهری‌آنلاین، از اتفاقات مهم این اواخر، یکی هم جدایی پاکو خمس از تراکتور بود. اگرچه از قبل هم به‌نظر می‌رسید جایگاه مربی اسپانیایی در تراکتور متزلزل شده اما شکست مقابل ذوب‌آهن باعث پایان دوران این مربی در تبریز شد.

از خمس بعد از بازگشت به کشورش مصاحبه‌هایی منتشر شده که فصل مشترک اغلب آنها یک نکته است: «دوست دارم دوباره برای کار به ایران برگردم.» خیلی هم خوب؛ فقط اینکه باید ببینیم در ایران هم باشگاه بزرگی مایل به همکاری با شما هست یا نه؟ البته که خمس مربی بدی نبود و سوابق قابل تاملی هم داشت اما حقیقتا نتایج او در تراکتور دست و دل کسی را نمی‌لرزاند. مگر می‌شود با یکی از محبوب‌ترین و پرامکانات‌ترین تیم‌های ایران از دم به همه رقبای بزرگ ببازی و بعدش هم بگویی ما «مدعی» نیستیم!؟

کد خبر 846857 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • پرسپولیس به مربی تراکتور تبریک گفت
  • به همه بزرگان باختی و دوست داری برگردی؟ | اینجا هم دوستت دارند یا نه!
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر «مجید نوری» در سوئد چه گذشت؟
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر مجید نوری در سوئد چه گذشت؟
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است