Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا راشکی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: پارسال ۱۵۸ هزار و ۷۶۸ میلیون ریال برای تکمیل زیرساخت‌ها و شهرک‌سازی در سیستان و بلوچستان هزینه شده که در سال ۹۷ تنها ۴۶ هزارو ۵۱۹ میلیون ریال بوده است.

وی افزود: ساخت ۴۴ واحد کارگاهی، تکمیل زیر ساخت‌های آب، برق، مخابرات، آسفالت، راه دسترسی و گاز رسانی از جمله اقداماتی بوده که در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان افزود: مبادله موافقت نامه و خرید لوازم جهت ساخت خط انتقال برق از لوتک به شهرک صنعتی رامشار با همکاری شرکت برق منطقه‌ای استان از محل اعتبارات استانی از دیگر اقداماتی بود که برای تکمیل زیر ساخت‌ها انجام شده است.

وی بیان کرد: تصویب پست برق شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، معاون وزیر صمت، نمایندگان مجلس و رییس سازمان صمت استان با اعتبار ۴۰ میلیارد از محل اعتبارات استانی و ملی از دیگر اقدامات حائز اهمیت برای رفع مشکل واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه  بشمار می‌رود.

راشکی ادامه داد: در خصوص رفع مشکل آب شیرین واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه نیز با تصویب اعتباری برای آب شیرین کن در این شهرک در نشست ستاد تسهیل سیستان و بلوچستان از منابع استانی با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان تدابیر خاصی اندیشیده شده است.

وی گفت: مطالعات و اجرای راه دسترسی به شهرک صنعتی کامبوزیا با هماهنگی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل استان از محل اعتبارات استانی نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال ۹۸ به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان همچنین افزود: سال گذشته ۴۴ واحد کارگاهی با اعتبار هفت هزارو ۷۰۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

وی ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان در کنار ایجاد امکانات زیربنایی و بسترسازی برای صنعتگران استان، به منظور کم کردن مشکلات صنعتگران و انتقال واحدهای آلاینده به محدوده غیر مسکونی شهرها از سال ۷۷ ساخت واحدهای کارگاهی در شهرک‌های صنعتی استان را آغاز کرده است.

راشکی اظهار داشت: هم‌اینک ۱۴ مجتمع کارگاهی در شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان مستقر هستند.

وی گفت: این تعداد مجتمع کارگاهی ۳۲۹ واحد را در خود جای داده است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان صنعتی سیستان و بلوچستان شهرک های صنعتی شهرک صنعتی شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند

هاشم علایی امروز در بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل گفت: واحدهای صنعتی با نگاه ویژه می‌توانند مسیر تولید و زمینه صادرات را تسهیل کنند که اخذ استانداردها و گواهینامه‌های ملی و بین المللی، یکی از الزامات ورود محصولات تولیدی به بازارهای داخلی و صادراتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: رعایت استانداردها در بخش تولید و افزایش محصولات صادراتی، از مولفه‌های لازم در دستیابی به تحقق شعار سال با مشارکت کارآفرینان و تولیدکنندگان است.

به گفته او، با حمایت از واحدهای تولیدی و ترغیب آنان به دریافت استانداردهای لازم به حضور آنان در بازارهای داخلی و بین المللی کمک می‌کنیم.

علایی با اشاره به حمایت شهرک‌های صنعتی از واحدهای تولیدی در قالب بسته‌های حمایتی افزود: این نوع مشوق‌ها باعث ارتقای محصولات تولیدی و افزایش صادرات کشور خواهد شد و تولید کنندگان می‌توانند از این ظرفیت مهم برای افزایش تولید و صادرات استفاده کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی کار در واحد‌های تولیدی قم
  • پایش ظرفیت تولید ۲ هزار واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی تهران
  • واحد‌های تولیدی قم به نیروی کار نیاز دارند
  • دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • معرفی توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران
  • توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران معرفی می‌شود
  • امسال فعالسازی هزار و ۹۶۰ واحد صنعتی راکد هدفگذاری شد
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • ساخت پنج شهرک انرژی خورشیدی