Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیشترین میزان مصرف برق در هفته ای که گذشت به روز چهارشنبه یازدهم تیرماه با میزان ۵۴ هزار و ۳۷۶ مگاوات بازمی گردد که با رکورد مصرف برق در سال جاری که در روزهای پایانی خردادماه به ثبت رسید حدود ۳ هزار مگاوات فاصله دارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در هفته ای که گذشت تمامی پیک های شبانه و روزانه مصرف برق کشور در تمامی روزهای هفته (شنبه تا پنج شنبه) بیش از 53 هزار مگاوات بود و این مسئله نشان می دهد هفته ای تماما پرمصرف را پشت سرگذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آمار رسمی شرکت مدیریت شبکه برق ایران، در روز شنبه هفتم تیرماه، پیک شبانه برق از پیک روزانه سبقت گرفت و با ثبت مصرف لحظه ای 54 هزار و 275 مگاوات در ساعت 21 و 43 دقیقه پیک مصرف روز آغازین هفته رقم خورد.

در روز یکشنبه، بار دیگر و به رسم روزهای گرم سال، پیک روزانه از پیک شبانه سبقت گرفت و پیک لحظه ای مصرف برق در ساعت 12 و 50 دقیقه به میزان 53 هزار و 934 مگاوات به ثبت رسید.

در روز دوشنبه شاهد پیشی گرفتن دوباره پیک شبانه از پیک روزانه بودیم و بیشترین میزان مصرف لحظه ای برق در این روز در ساعت 21 و 29 دقیقه و به میزان 53 هزار و 489 مگاوات ثبت شد.

پیک مصرف برق در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری نیز در ساعات میانی روز رقم خورد و در محدوده 53 هزار و 672 مگاوات تا 54 هزار و 376 مگاوات بود.

بیشترین میزان مصرف برق در هفته ای که گذشت به روز چهارشنبه یازدهم تیرماه با میزان 54 هزار و 376 مگاوات بازمی گردد که اگرچه مصرفی بالا محسوب می شود اما با رکورد مصرف برق در سال جاری که در روزهای پایانی خردادماه به ثبت رسید حدود 3 هزار مگاوات فاصله دارد.

انتهای پیام/

R32317/P/S7,80/CT1 واژه های کاربردی مرتبط صنعت برق ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعت برق ایران صنعت برق ایران هفته ای که گذشت مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اخطاریه برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه در استان ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، در اطلاعیه مدیریت بحران استان ایلام آماده است: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران و جاری شدن سیل و باد شدید همراه با رعد و برق از صبح سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ تا عصر چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۰۱، از سفرهای غیرضروری و همچنین توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، جابه‌جایی عشایر کوچ‌رو و صعود به ارتفاعات و فعالیت کوهنوردی خودداری و از خود مراقبت کنید.

هواشناسی برای ۵ استان غرب کشور در آستانه سال نو سیلاب سنگین پیش‌بینی کرده و سازمان هواشناسی نیز برای این مناطق هشدار قرمز صادر کرد.

هشدار قرمز هواشناسی به معنای احتمال آسیب گسترده ناشی از سیل است و پیش‌بینی می‌کند، در سفر و نزدیک شدن به این مناطق خطر جانی وجود دارد.

کد خبر 6058278

دیگر خبرها

  • این نوشیدنی برای آقایان سرطان‌زاست!
  • صدور اخطاریه برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه در استان ایلام
  • شعب کشیک بانک تجارت در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • شهروندان در مصرف آب صرفه جویی کنند
  • افزایش ۲ درصدی مصرف گاز در استان کرمانشاه طی سال جاری
  • صنعت فولاد همچنان پیشتاز در مصرف چندبرابری برق!
  • هشدار قرمز هواشناسی خوزستان برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه
  • ایرانی‌ها رکورددار مصرف برق
  • هشدار هواشناسی ؛ روزهای سه شنبه و چهارشنبه سفر نروید
  • ایرانی‌ها رکوردار مصرف برق