Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در دوازدهمین روز از تیرماه سالجاری، 43 بیمار مبتلای قطعی به کووید 19 و همچنین 9 بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانهای استان بستری می باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 1192 مورد گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر یزدانپناه یادآور شد: امروز نیز جواب 243 نمونه از آزمایشگاه های سلولی مولکولی دریافت شد که بیشترین موارد مثبت امروز مربوط به شهرستان بویراحمد و مابقی موارد مثبت از 7 شهرستان استان می باشند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تعداد موارد مثبت بیش از پیش در حال افزایش بوده و نگران کننده است.

وی افزود: استفاده از ماسک، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی باید در زندگی روزمره مردم به صورت ویژه مد نظر گرفته شود زیرا با گذشت زمان، علیرغم تذکرات داده شده با بی‌دقتی و غفلت برخی این بیماری افزایش یافته است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: مردم حتی الامکان‌ در شهر تردد نکنند، در خانه بمانند و به سفر نروند، در دور همی و مهمانی ها شرکت نکنند ، توصیه‌های بهداشتی را رعایت و در صورت علامت‌دار شدن با سامانه ۴۰۳۰ تماس گرفته و فقط در صورت لزوم به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت بسکتبال ایران در بیمارستان بستری شد

نادر کاشانی که جزو پیشکسوت های بسکتبال ایران محسوب می شود این روزها در بیمارستان است

طرفداری | پیشکسوت بسکتبال ایران به دلیل بیماری در بیمارستان بستری شد.

نادر کاشانی، پیشکسوت بسکتبال که در 79 سالگی به سر می‌برد به دلیل بیماری در بیمارستان طالقانی تهران بستری شد. این بازیکن اسبق تیم ملی بسکتبال ایران که سالها درگیر بیماری دیابت است، طی سال های گذشته نیز چند بار در بیمارستان بستری شده بود.

کاشانی سابقه بازی در بازی‌های آسیایی 1966، 1970 و 1974 را در کارنامه دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

سوارز، فازت چی بود؟! (شوخی با ورزشکاران) سرمربی لیگ برتری به بازیکنش سیلی زد! خطر در کمین فوتبالیست‌های قمارباز! جرائم انضباطی بیشتر شده چون تورم بالا رفته! آردا گولر و بدشانسی بزرگی که مانع یک سوپرگل شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • وجود بیش از ۴۵۰ مدرسه سنگی و ناایمن در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۴۵۰ چشمه بهداشتی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد
  • هشدار دامپزشکی به دامداران در پی احتمال وقوع سیل
  • انفجار کپسول گاز ۲ گچسارانی را راهی بیمارستان کرد
  • پیش‌بینی ورود ۵۹ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر گچساران
  • پیشکسوت بسکتبال ایران در بیمارستان بستری شد
  • (عکس) علی شمخانی در بیمارستان بستری شد
  • علی شمخانی در بیمارستان بستری شد (عکس)
  • اجرای بیش از ۳۰ میلیارد تومان پروژه در فرودگاه یاسوج
  • بستری ۲کودک بر روی یک تخت/ پاسخ رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج