Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@09:12:12 GMT

سفیر صلح و دوستی به شهر اندیشه رسید

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۴۲۵۷

سفیر صلح و دوستی به شهر اندیشه رسید

کرامت عزیز زاده عضو فعال فدراسیون دوچرخه سواری،حامی سفیران محیط زیست سالم وجهانگرد به شهر اندیشه آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، کرامت عزیز زاده و سارا باقر زاده به همراه بهزاد کاویانی رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان شهریار، مرتضی بهرامی رئیس کمیته دوچرخه سواری شهر اندیشه،  پروین حیدری نائب رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان شهریار و تنی چند از اعضای هیات دوچرخه سواری شهرستان شهریار اقدام به کاشت نهال زیتون (نماد صلح و دوستی ) در میدان آزادی شهر اندیشه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است وی  بیش از 40 هزار نهال صلح در سراسر جهان کاشته و 70کشورجهان را رکاب زده و به کمپین پنج شنبه های با دوچرخه شهر اندیشه پیوست.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهر اندیشه دوچرخه سواری شهر شهر اندیشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۲ هزار عدد قرص ترامادول قاچاق در نهبندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرهنگ عرب در تشریح این خبر گفت: ماموران پاسگاه معدن حاجات شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سواری تیبا که از مبداء زابل به مقصد بیرجند در حرکت بوده مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.  
 
وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از سواری تیبا، تعداد ۲۲ هزار و ۶۸۰ عدد قرص ترامادول قاچاق و غیر مجاز کشف کردند.  
 
فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: مأموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.  
 
سرهنگ عرب افزود: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور، زمینه ساز جرایم دیگری نیز در سطح جامعه می‌شود، بر همین اساس تشدید اقدامات مقابله‌ای در این حوزه، همواره یکی از اولویت‌های کاری مهم پلیس به شمار می‌رود.  

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدای ایرانی جنگ بوسنی تجلیل شدند
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ایرانی جنگ بوسنی
  • تجلیل از پرچمداران دین و اندیشه در خوی
  • افتتاح زیپ‌لاین و دوچرخه سواری در آوج+ فیلم
  • از تشکیل استان غربی تهران چه خبر؟
  • محمد حسن اختری به عنوان رئیس انجمن دوستی ایران و سوریه انتخاب شد
  • ابقای تاجبخشیان در ریاست هیئت دوچرخه سواری استان همدان
  • اعضای ششمین دوره هیات مدیره انجمن دوستی ایران و سوریه انتخاب شدند
  • از اختصاص محل اسکان مسافران نوروزی تا برگزاری تور دوچرخه سواری
  • کشف ۲۲ هزار عدد قرص ترامادول قاچاق در نهبندان