Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس معصومی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رویان به میزبانی مسجد جامع این شهر بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی هشت سال است که مدام درباره اقتصاد هشدار می‌دهند، بیان کرد: نام‌گذاری سال‌ها در حقیقت دغدغه و موضوع اصلی بیان ایشان است اما مسئولان ما به این امر توجه نداشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ماه‌ها و هفته‌های اخیر به‌ویژه در مقاطعی که فشار اقتصادی بر روی مردم بیشتر است برخی از جریانات فرصت‌طلب با تحلیل‌ها و نامه‌نگاری‌ها و … قصد دارند تا مشکلات اقتصادی کشور را بر گردن رهبر معظم انقلاب اسلامی بیندازند.

امام‌جمعه رویان گفت: فعالیت‌های این افراد و گروه‌ها حکایت از طراحی یک حرکت سازمان‌یافته برای انحراف افکار عمومی و ایجاد توطئه، ناامیدی و سوءاستفاده از شرایط موجود هستند.

معصومی بابیان اینکه این گروه به دنبال موج‌سواری بر افکار عمومی هستند تا ابتدا اعلام حضور درصحنه سیاست را در برنامه داشته باشند و سپس جبران شکست‌های جناحی گذشته خود را انجام دهند، بیان داشت: این گروه با اقداماتشان سعی دارند تا مردم را نسبت به انقلاب و نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی بدبین کنند، در دوران اصلاحات برخی می‌گفتند اختیارات دولت کم است وگرنه دولت می‌تواند شاهکار کند.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید نیز می‌گویند بودجه دولت کم است و امروز می‌گویند مشکلات موجود در کشور درزمینه‌های اقتصادی به دست رهبر معظم انقلاب اسلامی ایجادشده، این در حالی است که معظم له سال‌ها است با تأکید بر شعارهای سال‌های جدید به موضوع اقتصادی نگاه ویژه‌ای دارند و اگر مسئولان ما به این منویات توجه داشتند شرایط امروز کشورمان رقم نمی‌خورد.

امام‌جمعه رویان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درزمینهٔ قوه قضائیه بیان داشت: ضرورت تحول در دستگاه قضائی و دشواری آن و همچنین ابعاد تحول در این قوه محورهای مهم سخنرانی معظم له بودند، ابراز کرد: احیای حقوق عامه، قاطعیت در مبارزه با فساد، استفاده ازنظر نخبگان و اساتید دانشگاه و حوزه و … و پیشگیری از وقوع جرم در زمره دیگر تأکیدات معظم له درباره قوه قضائیه بود که باید موردتوجه دستگاه قضائی ما قرار گیرد.

معصومی همچنین با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درزمینهٔ کم‌توجهی به موضوع مهم کرونا، ابراز کرد: باید دست به دست داد تا با رعایت مسائل و نکات بهداشتی هرچه زودتر این بیماری از کشورمان ریشه کن شود.

کد خبر 4964684

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگاه قضایی خطبه های نماز جمعه شاهرود ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان دهه کرامت شهرکرد بیرجند ایلام استانداری سمنان مواد مخدر مجلس شورای اسلامی ستاد مقابله با کرونا رهبر معظم انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است

سید شمس الدین حسینی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به جماران گفت: به جای تغییر باید دنبال بهبود بود و بهبود نیز با جابه‌جایی افراد اتفاق نمی‌افتد بلکه با بهبود سیاست و روش‌ها مقدم بر تغییرات افراد است.

حسینی گفت: روز گذشته جلسه‌ای با قالیباف رئیس مجلس و کمیسیون‌های اقتصادی، چون جهش تولید، برنامه و بودجه، وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی در خصوص بهبود روش‌ها داشتیم. البته ما تصمیم نمی‌گیریم بلکه در چارچوب نظارتی کار را دنبال کنیم. ما در آستانه انتقال مجلس یازدهم به دوازدهم هستیم رویکرد صحیح این است که بهبود سیاست‌ها را پیش بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز تاثیرگذار است، یا نه، گفت: بله، اتفاقات در حوزه بین‌الملل در قیمت ارز بسیار تاثیرگذار است.

دیگر خبرها

  • نگاه ویژه رهبر انقلاب به فرهنگ کار
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • هنرمندانی که از غزل رهبر معظم انقلاب استقبال کردند
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • عکس/بازنمایی سروده رهبر معظم انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقاء بخشند/ قدردانی نخست‌وزیر پاکستان از رهبر معظم انقلاب