Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان که با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد، درباره نزدیک شدن به رکورد هزار امتیازی شدن در لیگ برتر اظهار کرد: ما یکسری دشمنان قسم‌خورده داریم که نمی‌دانم چرا یکسری کارها را علیه ما انجام می‌دهند. حسنی که ما داریم این است که در ایجاد موقعیت برای تیم خودمان و اجازه ندادن به ایجاد موقعیت به تیم حریف اول هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم عزت‌الله انتظامی می‌گفت که شغل برخی از مردم ایران شده بخل و حسادت. بیاییم واقعیت‌ها را به مردم بگوییم. نمی‌دانم چرا برخی اسم‌شان را کارشناس گذاشتند.

سرمربی سپاهان درباره مذاکره فدراسیون فوتبال با او برای جانشینی ویلموتس در تیم‌ملی بیان کرد: جا دارد از آقای علی‌نژاد و بهاروند تشکر کنم. تقریبا داستان تیم‌ملی تمام شده بود و چندین جلسه درباره این موضوع داشتیم. من ۱۳ سال ریاضت کشیدم که چیزی را ثابت کنم که خدا را شکر ثابت کردم. در سال ۲۰۰۶ به ناحق من را دادگاهی کردند. آن زمان تیم‌ملی وضعیت خوبی نداشت و رئیس فدراسیون نداشتیم. ما آن زمان به تیم‌ملی کمک کردیم ولی ما را دادگاهی کردند. من ۱۳ سال زحمت کشیدم که دوباره این شانس را پیدا کنم. لطف خدا شامل حال من شد ولی من تعهدی به باشگاه سپاهان داشتم. تیم سپاهان باشگاه بزرگی است و همه مربیان آرزوی حضور در این مجموعه را دارند. ما سپاهانی را تحویل گرفتیم که برای چند سال شرایط خوبی نداشت. ما به خاطر مردم ایثار کردیم و ذوب آهن که دوم شد را رها کردیم و به سپاهان آمدیم تا شرایط را درست کنیم.

او ادامه داد: ما سپاهانی را گرفتیم که ۴۰ درصد بودجه کمتر نسبت به استقلال و پرسپولیس دارد و حمایت‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس ندارد. ما سه کار مهم برای سپاهان انجام دادیم؛ راهی که گم کرده بودیم را پیدا کردیم، آرامش را به این تیم بازگرداندیم و از همه مهم‌تر تیمی درست کردیم که حداقل ۳-۴ سال تاریخ مصرف دارد. من ۱۳ سال برای حضور دوباره در تیم‌ملی زحمت کشیدم اما بخاطر سپاهان و تعهدی که به آن‌ها داشتم قید حضور در تیم‌ملی را زدم.

قلعه‌نویی در ادامه درباره احتمال بازگشت به استقلال توضیح داد: من از همین جا به آقای فرهاد مجیدی سلام می‌رسانم. فرهاد یکی از سرمایه‌های فوتبال ایران است. همانطور که سال ۲۰۰۶ برانکو یک سری تجارب در اختیار من قرار داد، من هم در هتل اوین یک سری تجارب در اختیار فرهاد گذاشتم. اولا این که فرهاد باید آرامش بیشتری داشته باشد چون شرایط مربی‌گری با بازی کردن فرق می‌کند. فرهاد سرمایه است و باید تلاش کند. بنده تا زمانی که در سپاهان مسئولیت دارم، تمام فکر و ذکرم برای این تیم است. قبلا هم نیم فصل به من پیشنهادهایی دادند اما به خاطر مسئولیتی که داشتم آن‌ها را رد کردم. از طرفداران استقلال می‌خواهم که از فرهاد حمایت کنند. این نصیحت برادرانه‌ای بود که برای فرهاد و هواداران استقلال دارم. من افتخار می‌کنم که سرمربی سپاهان هستم و تمام مربیان ایران آرزوی حضور در این تیم را دارند.

او درباره شیوع بیشتر ویروس کرونا و برگزاری لیگ برتر گفت: من سه هفته پیش در رادیو ایران مصاحبه کردم و همه این موضوعات را گفتم اما چون برخی سلامت جامعه برایشان مهم نیست، لیگ را برگزار کردند. سلامت جامعه و شرایط اقتصادی جامعه از همه مهمتر است و از دولت می‌خواهیم که فکری به حال آن بکند.

منبع: الف

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم مهم قلعه‌نویی برای بازی با ترکمنستان

تیم ملی در روز‌های ۲ و ۷ فروردین باید به مصاف تیم ملی ترکمنستان برود. این بازی در چارچوب مقدماتی جام جهانی پیش رو برگزار می‌شود. امیر قلعه نویی به همین بهانه ۲۹ بازیکن را به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت کرده است. یکی از نکات جالب لیست امیر قلعه نویی قلم قرمز به روی نام شهریار مغانلو است. مهاجم تیم سپاهان که در بازی با قطر به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد، اما نتوانست نتیجه را تغییر دهد.

بعد از بازی‌های جام ملت‌های آسیا به امیر قلعه نویی انتقاد شد چرا در لحظاتی که تیم ملی در برابر قطر نیاز به گل داشت، شهریار مغانلو را وارد زمین کرد، در حالی که بازیکنان، چون مهدی قایدی بهتر می‌توانستند به تیم ملی کمک کنند. اگر چه سرمربی تیم ملی و دستیار او سعید الهویی در برابر انتقادات فنی موضع گرفتند، اما لیست جدید تیم ملی نشان می‌دهد، سرمربی تیم ملی تصمیمات مهمی را برای آینده تیم ملی گرفته است و آنها را در بازی با ترکمنستان که بازی پیش رو تیم ملی است، اجرایی خواهد کرد. به واقع این تصمیمات نشان می‌دهد که گوش امیر قلعه نویی به انتقادات صورت گرفته بر خلاف تصور بدهکار بوده است.

مهاجمانی که اخیرا به اردوی تیم ملی دعوت شده اند عبارتند از: مهدی طارمی، جواد آقایی‌پور، سردار آزمون، محمدرضا آزادی و سعید سحرخیزان. اینها نشان می‌دهد تیم ملی قصد دارد، روی زمین فوتبال بازی کند و به سانتر از کناره‌ها و گلزنی مهاجمانی، چون شهریار مغانلو نمی‌خواهد بسنده کند. این همان انتقادی بود که به بازی تیم ملی در مصاف با قطر شده بود.

منبع: خبر ورزشی

tags # تیم ملی فوتبال ایران ، امیر قلعه نویی سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • تصمیم مهم قلعه‌نویی برای بازی با ترکمنستان
  • شوک شبانه قلعه‌نویی به تیم‌ملی
  • گل های نوراللهی هم نظر قلعه‌نویی را عوض نکرد
  • قلعه‌نویی ۱۱ بازیکن جدید را به تیم ملی دعوت کرد
  • بزرگترین غایبان فهرست جدید تیم ملی
  • بازیکن جدیدی از پرسپولیس به تیم ملی دعوت نشد
  • تنها راه ایستادگی در برابر دشمنان قسم خورده اسلام، داشتن وحدت است
  • ببینید | شوخی متفاوت قلعه‌نویی با وحید شمسایی: اشتباهی زدند!
  • مورایس: وضعیت سپاهان و گل‌گهر برای بازی فردا یکسان است/ رضاییان باید سنجیده‌تر حمله کند!
  • ستاره‌های مورد علاقه قلعه‌نویی در نبرد تن به تن!