Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، دکتر سیما سادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۱۳ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۶۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۸۳ مورد بستری شدند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۳۵ هزار و ۴۲۹ نفر رسید.

وی گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱ هزار و ۲۶۰ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاری تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون ۱۹۶ هزار و ۴۶۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ۳۱۲۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی ادامه داد: تا کنون یک میلیون و ۷۴۴ هزار و ۹۵۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری با بیان اینکه استانهای خوزستان، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند، افزود: استانهای تهران، فارس، مازندران، همدان، زنجان، سیستان و بلوچستان و البرز در وضعیت هشدار قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: آمار مبتلایان کووید ۱۹ در دنیا از ۱۱ میلیون نفر فراتر رفت که بنا بر اعلام سازمان جهانی بهداشت، ۶۰ درصد از مبتلایان مربوط به یک ماه اخیر بوده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کووید ۱۹ کرونا کروناویروس کووید ۱۹ در کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منابع مالی درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال تأمین شد

سعید کریمی گفت: این تجهیزات توسط وزارت بهداشت تأمین شده در حالی که خرید چنین تجهیزات پیشرفته‌ای از توان دانشگاه‌ها خارج بود اما این دستگاه‌ها تأمین و با اولویت مناطق کمتر برخوردار، در سراسر کشور توزیع شده است.

وی افزود: برای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال جای نگرانی نیست زیرا در جهت رفع مشکل تأمین نقدینگی بیمارستان‌ها و پرداخت مطالبات آنها، اخیراً ۱۶۸ میلیارد تومان به بیمارستان‌های اطفال پرداخت شده است ضمن اینکه برای درمان اطفال امسال توسط مجلس ردیف بودجه اختصاص یافته است‌.

معاون وزیر بهداشت با اعلام اینکه تمام اسناد مالی که بیمارستان‌ها ارسال کرده اند تا پایان اسفند تسویه شده است، گفت: سامانه کارآمد به جای قاصدک فعال شده و خوشبختانه موجب رضایتمندی پرسنل شده است. اداره بیمارستان‌ها از پیچیده‌ترین کارها است چراکه تمام اجزای یک شهر در یک بیمارستان وجود دارد و بیمارستان‌ها هیچ روز تعطیلی ندارند.

کریمی با بیان اینکه برنامه ما برای سال آینده، افزایش رضایتمندی و کرامت بیماران است، تاکید کرد: رضایتمندی بدون کسب رضایت پرسنل رخ نمی‌دهد.

معاون درمان وزارت بهداشت، با اشاره به ابلاغ دستورالعمل طرح سلامت نوروزی به دانشگاه‌های علوم پزشکی و تمامی مراکز درمانی، افزود: رؤسای بیمارستان‌ها باید شخصاً بر اجرای دقیق این دستورالعمل که نسبت به سال گذشته تفاوت‌هایی داشته، نظارت داشته باشند تا خدمات مطلوب درمانی به بیماران ارائه شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا؛ فقط ۲ کشور در روز گذشته ابتلای جدید داشتند
  • شهروندان ابتلا به بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرند
  • آمار جهانی کرونا؛ فقط ۲ کشور در روز گذشته ابتلای جدید داشتند
  • شهادت ۸۱ فلسطینی در ۲۴ ساعت گذشته/ شمار شهدای غزه به ۱۳ هزار و ۷۲۶ نفر رسید
  • ۵ نکته که باید درباره ذات‌الریه بدانیم
  • منابع مالی درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال تأمین شد
  • آمار جهانی کرونا؛ آمریکا رکورددار مبتلایان روزانه
  • تعداد شهدای غزه به ۳۱۶۴۵ تن رسید/ثبت ۹ کشتار گسترده طی ۲۴ ساعت
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ‌کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • سوءظن افراطی چگونه زندگی را زهر می‌کند؟