Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-19@07:19:54 GMT

ادوارد فیلیپ نخست وزیر فرانسه استعفا داد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۴۲۸۱

ادوارد فیلیپ نخست وزیر فرانسه استعفا داد

به گزارش صدای ایران به نقل از آسوشیتدپرس، «ادوارد فیلیپ»، نخست وزیر فرانسه از مقام خود استعفا داد.

این خبر را کاخ ریاست جمهوری فرانسه به صورت رسمی تائید و اعلام کرده است.

گفته شده که استعفای نخست وزیر فرانسه پیش از تجدید ساختار و تغییرات گسترده در کابینه فرانسه صورت گرفته که امانوئل ماکرون، رئیس جمهور این کشور به دنبال آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این گزارش همچنین استعفای نخست وزیر فرانسه با هدف کسب اعتبار او در آستانه انتخاب مجدد بویژه در میان احزاب و گروه‌های سبز عنوان شده است.

در بیانیه‌ای که کاخ ریاست جمهوری فرانسه، الیزه در این ارتباط منتشر کرده در عین حال اعلام شده است که ادوارد فیلیپ همچنان تا روی کارآمدن کابینه جدید، امور جاری کابینه را اداره خواهد کرد.

استعفای نخست وزیر فرانسه از زمان اعلام رسمی امانوئل ماکرون برای تجدید ساختار کابینه مطرح شده بود. در فرانسه نخست وزیر امور و سیاست‌های داخلی را به پیش می‌برد و قدرت اصلی همچنان در دست رئیس جمهور قرار دارد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ادوارد فیلیپ نخست وزیر فرانسه صدای ایران کاخ ریاست جمهوری نخست وزیر فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند اسموتریچ از رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل

وزیر دارایی کابینه نتانیاهو که از شخصیت‌های اصلی افراط‌گرا محسوب می‌شود، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «بتسلئیل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در سخنانی ستاد کل ارتش این رژیم را به شدت به باد انتقاد گرفت و گفت: این نهاد نظامی بزرگترین شکست اسرائیل در تاریخ را رقم زد.

اسموتریچ ضمن انتقاد از دور جدید انتصابات «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: من از کابینه جنگی می خواهم که این دور از انتصابات را متوقف کند.

وی افزود: اگر هالیوی به تنهایی درک نکند که نباید مشغول اقدامات غیر فوری شود، از طریق کابینه این موضوع را متوجه خواهد شد.

اسموتریچ همچنین ابراز عنوان کرد که آنچه اسرای اسرائیلی را باز می‌گرداند قطع مذاکرات و تداوم حملات شدید با ورود نظامی به رفح است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • استعفای کاظم صدیقی در هاله‌ای از ابهام / قلهکی: تا این لحظه استعفا نداده است
  • استعفای کاظم صدیقی در هاله ای از ابهام /قلهکی:تا این لحظه استعفا نداده است
  • انتقاد تند اسموتریچ از رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل
  • انتخاب اولین رهبر سیاه پوست در اروپا /  متولد زامبیا ، نخست وزیر ولز بریتانیا 
  • تشدید بحران در رژیم صهیونیستی/ عضو کابینه امنیتی تهدید به استعفا کرد
  • محبوبیت رهبران فرانسه در سراشیبی سقوط
  • عضو کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی تهدید به استعفا کرد
  • تشدید اختلافات میان مقامات صهیونیست؛ از تهدید به استعفا تا تشکیل جلسه بدون نتانیاهو
  • استعفای وزیر دفاع لیتوانی در پی اختلاف با نخست وزیر
  • استعفای مبینی از سرپرستی فدراسیون دوومیدانی