Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-19@09:06:43 GMT

سهام عدالت در یک روز چقدر سود کرد؟

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۴۳۱۰

سهام عدالت در یک روز چقدر سود کرد؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، در پی صدور دستور آزادسازی سهام عدالت، سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با راه‌اندازی سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت اقدام به ارائه جزئیات دارایی واقعی سهام عدالت مشمولان به‌تفکیک شرکت‌های بورسی و ارائه تعداد و ارزش هر سهم آنها کرد.

این سامانه بار دیگر در پایان معاملات هفته بِروزرسانی شده است و مشمولان می‌توانند با مراجعه به این سامانه از آخرین ارزش سهام عدالت خود که بر اساس قیمت‌های پایانی روز گذشته تهیه شده است آگاهی یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است تنها کسانی که روش مالکیت مستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده‌اند می‌توانند جزئیات سهام خود را در سامانه استعلام مشاهده کنند.

بر اساس این گزارش کسانی که ارزش اولیه سهام عدالت آن‌ها 532 هزار تومان است در پایان معاملات روز چهارشنبه 11 تیر ارزش سهام عدالتشان به 15 میلیون و 13 هزار تومان رسیده است. این رقم در روز قبل از آن 14 میلیون و 340 هزار تومان گزارش شده بود که بر این اساس سود 673 هزار تومانی طی یک روز عاید مشمولان سهام عدالت با ارزش اولیه 532 هزار تومانی شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سهام بازار سهام آزادسازی سهام عدالت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای این افراد سود سهام عدالت واریز نشد

از روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ واریز مرحله دوم سود سهام عدالت عملکرد سال مالی ۱۴۰۱ برای سهامدارانی مستقیم و غیر مستقیم واریز می‌شود.

به گزارش سایت طلا، سود سهام عدالتی که شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در خصوص آن اعلام کرد: پرداخت سود سهامداران عدالت مشمولان از روز پنجشنبه ۲۴ اسفند آغاز شد و به مدت ۴۸ ساعت واریز سود برای تمام مشمولان به طول می‌انجامد.

همچنین سپرده سرمایه‌گذاری مرکزی اعلام کرد: سود سهام عدالت برای افراد به شش دلیل واریز نمی‌شود از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

در ادامه اعلام شد: دارندگان سبد سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی مبلغ ۴۴۶ هزار تومان، ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۴۸۲ هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی ۹۰۶ هزار تومان سود دریافت خواهند کرد. افراد توجه داشته باشند میزان سود بر اساس سبد پرتفوی افراد متفاوت است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) پیامک‌های «سهام عدالت» قطعا جعلی است
  • کلاهبرداری به بهانه سود سهام عدالت
  • مراقب این پیامک‌های جعلی سود سهام عدالت باشید + فیلم
  • مراقب پیامک‌های سود سهام عدالت باشید
  • سود سهام عدالت بیش از ۴۳ میلیون سهامدار واریز شد
  • ۴۳ میلیون نفر سود سهام عدالت گرفتند
  • اگر سود سهام عدالت را دریافت نکردید بخوانید
  • پرداخت سود سهام عدالت به حساب بیش از ۴۳ میلیون سهامدار
  • برای این افراد سود سهام عدالت واریز نشد
  • پیامک‌های «سهام عدالت» قطعا جعلی است