Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شعبانی گفت: بحث تبلیغ اجتماعی و حضور در گره گشایی از مشکلات مردم یکی از بهترین عرصه های تبلیغ اجتماعی و از دغدغه های اصلی ریاست سازمان تبلیغات است.

حجت الاسلام «حسن شعبانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با بیان این‌که سررشته تبلیغ دینی باید دست روحانیت باشد، اظهار داشت: ما خادم امر تبلیغ و خادم مبلغین اسلام ناب هستیم، اما هر متدینی باید مبلغ اسلام باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه مداح، هنرمند، نویسنده همگی باید مبلغ اسلام باشند، خاطرنشان: جامعه ما با هویت است و اگر کار تبلیغی را درست انجام دهیم و پیام را درست منتقل کنیم، ثمرات بزرگی را در پی خواهیم داشت.

وی وجود شبکه های تبلیغاتی در کنار تفکرات دینی و شناساندن آسیب های اجتماعی و روش های صحیح تربیت فرزند را از نیازهای امروز جامعه اسلامی دانست و افزود: تبلیغات اسلامی استان با تمامی ظرفیت های موجود جهت اشاعه فرهنگ و دین از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

حجت الاسلام شعبانی خاطرنشان کرد: نقش اصلی تحول فرهنگ بر عهده مردم است و سازمان تبلیغات قصد دارد با شناسایی، تقویت و شبکه‌سازی هسته‌های حوزه تبلیغ، زمینه را برای مردمی‌سازی تبلیغ هموارتر سازد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، گفت: با توجه به نقش مهمی که روحانیان در تبلیغ دین دارند؛ لازم است با سعه صدر با مردم و بخصوص نسل جوان ارتباط سازنده داشته باشند و امروز مسئله تبلیغ به جایی رسیده است که حتی در قشر دانشجویی نیز اتفاقاتی را در کل کشور رقم زده و جریان ساز شده و توانسته تحول فرهنگی ایجاد کند.

وی افزود: در بحث راهیان نور اساس و محور کار دانشجویان انقلابی هستند و رهبر معظم انقلاب مقرر کردند؛ راهیان نور به عنوان برنامه ثابت در بحث فرهنگی تبلیغ ادامه داشته باشد چرا که می تواند تحول فرهنگی و اجتماعی در جامعه به همراه داشته باشد.

شعبانی ادامه داد: اگر امروز یک طراح یا یک کاریکاتوریست جمله ای از مقام معظم رهبری را طراحی می کند؛ نیاز به حمایت دارد چرا که یکی از موثرترین انواع تبلیغ است، مُبَلّغ موقعیت شناس می تواند موثر عمل کند و این را باید گفت که جوانان ما این را تشخیص داده و وارد عرصه شده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: بحث تبلیغ اجتماعی و حضور در گره گشایی از مشکلات مردم یکی از بهترین عرصه های تبلیغ اجتماعی و از دغدغه های اصلی ریاست سازمان تبلیغات است و سعی داریم آن را در جامعه نهادینه کنیم.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: شعبانی تبلیغات اسلامی تبلیغ اجتماعی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲۵ کارگر در اثر حوادث کار در همدان

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه ۲۵ کارگر در اثر حوادث کار سال ۱۴۰۲ جان خود را از دست دادند، گفت: در یک سال گذشته ۵۰۰ اشتغال غیرقانونی در استان همدان کشف شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، یوسف شعبانی ظهر امروز در نشست خبری خود به مناسبت هفته کارگر، اظهار‌ داشت: در حال حاضر 148 هزار و 742 کارگر دارای بیمه اجباری در بیش از 24 هزار واحد تولیدی استان فعال هستند و در یک سال گذشته 500 اشتغال غیرقانونی در این استان کشف شده است.

وی با بیان اینکه تعداد کارگران استان همدان بر اساس آمار رسمی تامین اجتماعی 9 هزار نفر افزایش داشته است، گفت: از مجموع کارگران استان 26.5 درصد شاغلان استان در بخش کشاورزی، 27.5 درصد شاغلان در بخش صنعت و 43.18 درصد شاغلان در حوزه خدمات فعالیت دارند.

مدیر‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان در پاسخ به خبرنگار تسنیم در خصوص راستی‌آزمایی آمار مربوط به ایجاد اشتغال توسط این اداره کل گفت: سال گذشته 118 درصد تعهد اشتغال استان تحقق یافته که بر اساس بیمه‌های لحاظ شده تامین اجتماعی است و قابل بررسی است.

شعبانی همچنین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار تسنیم در خصوص 917 طرح بلاتکلیف سامانه رصد در استان همدان نیز بیان کرد: مشکل اصلی طرح‌های فوق نگارشی است که در جلسات مختلف هم تاکید داشتیم دستگاه‌های اجرایی مربوطه نسبت به اصلاح اطلاعات بارگزاری شده این طرح‌ها اقدام کنند.

وی نسبت به اشتغال اتباع افغانستانی در استان، گفت: همدان جز استان‌های ممنوع در به ‌ارگیری اتباع خارجی است با این حال 70 شاغل اتباع خارجی به صورت قانونی در حوزه تکنولوژی قانونا فعالیت دارند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: سال قبل 300 حادثه کارگری در همدان رخ داده که منجر به فوت 25 نفر شده با این وجود 24 درصد از حوادث ناشی از کار استان در سال پیش کاهش یافته است.

شعبانی با اشاره به فعالیت 250 تشکل کارگری و کارفرمایی در استان همدان، بیان کرد: در یک سال گذشته 114 میلیارد تسهیلات مشاغل خانگی در قالب هزار و 400 طرح در استان همدان پرداخت شده که منجر به ایجاد اشتغال مطلوبی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرگ ۲۵ کارگر در اثر حوادث کار در همدان
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه وحدت است
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • فاصله‌ زیادی تا رسیدن به وضعیت مطلوب در عرصه تبلیغ داریم
  • در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم
  • جشنواره حضرت خدیجه (س) در کردستان برگزار می‌شود
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • بررسی بهره برداری از ظرفیت‌های مردمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی