Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@09:50:05 GMT

کاروان دوچرخه سواری حرم تا حرم به مشهد رسید

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۴۳۹۳

کاروان دوچرخه سواری حرم تا حرم به مشهد رسید

کاروان دوچرخه‌سواری ارادتمندان امام رضا(ع) بعد از طی مسیر قم تا مشهد همزمان با سالروز ولادت امام هشتم(ع) به حرم مطهر رضوی مشرف شد.

به گزارش قدس آنلاین، مسوول کانون فرهنگی بسیج موسسه فرهنگی قدس گفت: کاروان یادشده با شرکت ۲۵ نفر از خادمان حرم امام رضا(ع) و خبرنگاران مسافت ۹۵۵ کیلومتری قم تا مشهد را رکاب زدند و امروز طی مراسمی کوتاه به حرم امام هشتم(ع) مشرف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد قاضی زاده افزود: اعضای این کاروان روز چهارم تیر ماه و بعد از ولادت حضرت معصومه(س) حرکت خود را با شعار یا جواد الائمه ادرکنی آغاز کردند و مسیر حرم حضرت معصومه(س) تا حرم امام رضا(ع) را طی دهه کرامت رکاب زدند.

وی با بیان اینکه این اقدام برای نهمین سال متوالی انجام شد ادامه داد: امسال کوچکترین فرد در این کاروان با ۹ سال و بزرگترین فرد با ۶۵ سال در این اقدام فرهنگی و ارزشی شرکت کردند.

مسوول کانون فرهنگی بسیج موسسه فرهنگی قدس گفت: این اقدام با همکاری بسیج رسانه خراسان رضوی و کانون فرهنگی بسیج موسسه فرهنگی روزنامه قدس انجام شد.

چند سالی است که ۱۰ روز بین یکم تا یازدهم ذی‌القعده که مصادف با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) تا سالروز ولادت امام رضا (ع) است دهه کرامت نام گذاری شده است و هر سال این دهه با برگزاری برنامه‌های فرهنگی، جشن، سرور و شادی بزرگ داشته می‌شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کاروان دوچرخه سواری حرم تا حرم ارادتمندان امام رضا ع امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن های میلاد امام حسن در اروند

همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) شهرداری های آبادان و خرمشهر اقدام با برگزاری جشن با حضور مردم کردند.

سپاه ، سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر نهادها هم در آبادان و خرمشهر بستر برگزاری جشن های شادی را فراهم کردند.

توزیع بسته های هدیه به کودکان ، دلجویی از یتیمان و اطعام آن ها در ماه رمضان از جمله فعالیت های صورت گرفته به مناسبت ولادت نخستین فرزند امام علی(ع) بود‌.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • پخت ۴ هزار افطاری به برکت ولادت امام حسن (ع) + فیلم
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • کاروان شادیانه به مناسبت ولادت کریم اهل بیت (ع) در آران و بیدگل + فیلم
  • فیلیپه نیستروم؛ ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • دعوت از ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید
  • ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • برگزاری جشن های میلاد امام حسن در اروند
  • جشن ولادت امام حسن مجتبی (ع) در بردسکن
  • کیک ۲۰۰ متری در جشن ولادت امام حسن (ع)
  • ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید دعوت شدند